2403 بازدید

اتاق بازرگانی تشکلی است که در آن تجار عمده و صاحبان صنایع برای هماهنگی فعالیت‌های خود و چانه‌زنی با نهادهای حکومتی برای تامین منافع‌شان تلاش می‌کنند.
اتاق‌های بازرگانی دو وظیفه عمده دارند که به وظایف درونی و بیرونی تقسیم می‌شود. در مورد وظایف برون‌سازمانی اتاق‌های بازرگانی باید گفت تهیه طرح‌های مشخص اقتصادی از بارزترین این وظایف است تا با استفاده از این طرح‌ها بتوانند پیشنهادهایی را برای سه قوه به عنوان مشاوران آنها تعریف کنند. این در حالی است که ارائه مشاوره به قوای مجریه، مقننه و قضائیه وظیفه‌ای است که در قانون برای اتاق‌های بازرگانی تعریف شده است.

بنابراین یکی از وظایف اتاق‌ها این است که در ارتباط با مشکلات بخش خصوصی پیشنهادهایی را به سه قوه ارائه و در جهت اقتصاد و منافع کشور طرح‌ها و پیشنهادهای لازم را ارائه کنند.

دومین وظیفه اتاق که از وظایف بیرونی آن محسوب می‌شود رسیدگی و حل مشکلات و معضلاتی است که بخش خصوصی با آن دست و پنجه نرم می‌کند. به هر حال باید قبول کنیم در کشوری زندگی می‌کنیم که باید در آن از سوی دستگاه‌های حاکمیتی مجوزهای بسیاری را برای فعالیت‌های خود دریافت کند و از سوی دیگر بوروکراسی شدیدی در آن حاکم است و بین هشت تا پنج درصد اقتصاد ما دولتی یا شبه‌دولتی است. بنابراین از وظایف اتاق است که با علم به این شرایط مسائل و مشکلات خود را به خصوص با دولت حل کند.

ساعات کاری

شنبه

7:30-15:00

یکشنبه

7:30-15:00

دوشنبه

7:30-15:00

سه شنبه

7:30-15:00

چهارشنبه

7:30-15:00

پنج شنبه

7:30-13:30

جمعه

تعطیل

جهت مشاهده نقشه بر روی دگمه کلیک کنید

سایر اطلاعات

مدیریت

جناب آقای علی اصغرجمعه ای

شماره فکس

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

رفتار کارکنان
کیفیت خدمات یا محصولات
قیمت خدمات یا محصولات
محیط و مکان
نوآوری در خدمات یا محصولات

تایید یا عدم تایید نظرات، طبق قوانین و مقررات سایت انجام خواهد شد.

در حال انتشار...
امتیاز و نظر شما با موفقیت ارسال شد
لطفا همه موارد را تکمیل کنید
Captcha check failed