3443 بازدید

کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران در تاریخ ۱۳۷۸/۱۱/۱۸ به شماره ۵۰۴ در وزارت کار و امور اجتماعی به ثبت رسیده است.این کانون با عضویت ۳۱ انجمن شرکتهای ساختمانی ، تأسیساتی و تجهیزاتی استان های سراسر کشور تشکیل گردیده و هم اکنون نماینده ی قانونی بالغ بر ۲۵۰۰۰ شرکت پیمانکار عضو انجمن های استانی سراسر کشور می باشد.

کانون سراسری به عنوان مرجعی معتمد برای آبادانی کشور مأموریت دارد تا با هم افزایی توان ها و روحیه ای تعامل پذیر با ارتقای سطح دانش فنی، تکنولوژیکی، مدیریتی و کیفی اعضای صنف آبادگر ضمن رعایت و حفظ حرمت و کرامت انسانی برای ساختن ایرانی آباد و جهانی پایدار گام هایی مؤثر بردارد.

کانون سراسری با ارتقای نقش خود در جهت نیل به اهداف اساسنامه ای در راستای توسعه ی پایدار با ایجاد تعامل بیشتر و تقویت ارتباط مؤثر با عوامل مرتبط و ذینفع در عمران و آبادانی کشور با آموزش و اشاعه ی فرهنگ کار تیمی و فعالیت های استراتژی محور به منظور دستیابی به جایگاه واقعی و قانونی خود و اعضاء در سطوح ملی و منطقه ای فعالیت نموده تا بتواند با حضور مؤثر در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری به رسالت حقیقی خود جامه عمل بپوشاند.

کانون سراسری از طریق هماهنگ ساختن کوشش ها و فعالیت های انجمن های عضو و ایجاد زمینه های مطلوب برای همکاری و تبادل نظر و انتقال تجربیات و تجمیع امکانات و ظرفیت های انجمن های استان های سراسر کشور در جهت اعتلای کمی و کیفی در امر سازندگی و آبادانی کشور تلاش نموده و با همکاری سایر تشکل های بخش خصوصی و مسئولین مرتبط بخش دولتی در راستای تحقق اهداف اقدام می نماید. این کانون در حال حاضر یکی از اعضای فعال و تأثیرگذار “شورای هماهنگی تشکل های مهندسی، صنفی، حرفه ای کشور” و عضو “نهاد تعامل” است که از نمایندگان ۱۶ تشکل بخش خصوصی، معاونان و مدیران کل بخش فنی و اجرایی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری تشکیل شده و بصورت رسمی براساس تفاهم نامه فی مابین نسبت به ایجاد زبان و نگاهی مشترک بین دولت و نهادهای مدنی و ایجاد وفاق بین دست اندرکاران طرح های توسعه برای افزایش بهره وری از توانمندی های فنی و تخصصی جامعه در راستای توسعه ی پایدار کشور اقدام می نمایند.

اطلاعات تماس

آدرس

ایران-سمنان-بلوار ورزش، بعد از چهار راه هواشناسی، نرسيده به شهرداری ناحيه 2 ، مجتمع آبادگران، طبقه 2 كدپستی 43915 - 35147 و 43916 - 35147

جهت مشاهده نقشه بر روی دگمه کلیک کنید

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

رفتار کارکنان
کیفیت خدمات یا محصولات
قیمت خدمات یا محصولات
محیط و مکان
نوآوری در خدمات یا محصولات

تایید یا عدم تایید نظرات، طبق قوانین و مقررات سایت انجام خواهد شد.

در حال انتشار...
امتیاز و نظر شما با موفقیت ارسال شد
لطفا همه موارد را تکمیل کنید
Captcha check failed