3975 بازدید

خانه عکس ی در سمنان، در زمینه ی عکاسی تخصصی عروس، کودک و اسپرت فعالیت دارد. این آتلیه عکاسی صنعتی هم انجام می دهد.

چرا “ی”؟

«ی» به زبان سمنانی می شود «یاد و خاطره»
از وقتی پای عکس و آلبوم روی دیوار خانه ها باز شد؛ عکاس ها هم شدند بخشی از زندگی مردم.
وقتی یک آلبوم عکس را دستت می گیری یا یک عکس دونفره خوب روی دیوار خانه ای می بینی؛ اسم عکاسش را می پرسی. آدم ها زیر نور لامپ ها و پروژکتورهای عکسخانه خودشان نیستند. به دوربین یا چشم های همدیگر لبخند می زنند و دنیای دیگری پشت پلک هایشان جریان دارد. عکاس که باشی با آدم هایی که در قابت می ایستند؛ رفیق می شوی تا آنها هم جلوی دوربین خودشان باشند. به آنها فرصت می دهی تا همانطور که زندگی می کنند بایستند، لبخند بزنند، به چشم های هم زل بزنند و حرف های نگفته شان را در فرصت کوتاه شاتر زدن عکاس به هم بزنند. آنوقت سال ها بعد چشم شان که به عکس بیفتد؛ حافظه شان بر می گردد به آن روز و آن ساعت که چرا و برای چه و که لبخند زده‌اند یا دست زیر چانه به فکر فرورفته اند.

سعی کردیم خانه عکس «ی» جای دنجی باشه. عطر چای تازه دم، گلدان های شاداب که دور تا دور آتلیه چیده شده اند، صدای دکمه های شاتر میان موسیقی آرام و ملایم آمیخته در فضا همه چیز را برای خلق یک لحظه ناب و صمیمی جلوی دوربین آماده کنه تا شما که جلوی دوربین ایستادی بتونی به خود واقعیت نزدیک باشی و ما بتونیم حال واقعیتون رو ثبت کنیم.

سعی کردیم برای بچه های کوچولو که قراره لحظه به لحظه تغییراتشون رو ثبت کنیم؛ خاله های مهربون باشیم، باهاشون بازی کنیم تا احساس امنیت و راحتی داشته باشن، تا خنده هاشون واقعی و از ته دل باشه.
راستی آتلیه کودک ما طبقه پایین، توی یه فضای جداست که بدون کفش تردد میکنیم تا بتونیم یه محیط تمیز و بهداشتی برای بچه ها داشته باشیم. دکور آتلیه به خصوص آتلیه کودک مرتب در حال تغییر و اضافه شدن وسایل جدیده که معمولا خودمون طراحی می کنیم و می سازیم تا هم تکراری نباشه هم اینکه حس و حالی که خودمون میخواهیم رو داشته باشه. طراحی و چیدمان گرافیکی آلبوم کودک رو هم به شیوه ی خاصی انجام میدیم که پیشنهاد میکنیم حضوری بیاین ببینید.

برای مناسبت هایی مثل تولد، دندون درآوردن بچه ها، عکسهای نوزادی، بارداری، ماه به ماه، کریسمس، چهار فصل و … دکورهای مختلفی داریم؛ اما مناسبت های خاص مثل یلدا و نوروز رو هر سال یک دکور جدید داریم که با سال گذشته فرق داشته باشه برای اونهایی که دوست دارن هر سال یه عکس یادگاری از اون روز خاص داشته باشن.
برای دیدن نمونه آلبوم ها، عکس، دکورها، کلیپ نوزادی و تولد، عکس پرتره، عکس و فیلم اسپرت و عروس و عکس و فیلم صنعتی و تبلیغاتی. لطفا بیاین آتلیه.

کافی است چند دقیقه چشم هایت را روی هم بگذاری و به زندگی فکر کنی تا سال ها بعد زندگی را میان لبخندهای ثبت شده پیدا کنی.

ساعات کاری

شنبه

9:00-13:00

یکشنبه

9:00-13:00

دوشنبه

9:00-13:00

سه شنبه

9:00-13:00

چهارشنبه

9:00-13:00

پنج شنبه

9:00-13:00

جمعه

18:00-21:00

عصرها از ساعت 18 الی 21 در خدمت مشتریان عزیز هستیم.

جهت مشاهده نقشه بر روی دگمه کلیک کنید

امکانات و خدمات مفید ما

دستگاه پوز

سایر اطلاعات

مدیریت

خانم الهه مداح

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

رفتار کارکنان
کیفیت خدمات یا محصولات
قیمت خدمات یا محصولات
محیط و مکان
نوآوری در خدمات یا محصولات

تایید یا عدم تایید نظرات، طبق قوانین و مقررات سایت انجام خواهد شد.

در حال انتشار...
امتیاز و نظر شما با موفقیت ارسال شد
لطفا همه موارد را تکمیل کنید
Captcha check failed
فرنود ۲۱ مهر, ۱۳۹۹ ۳:۲۹ ب.ظ
رفتار کارکنان
کیفیت خدمات یا محصولات
قیمت خدمات یا محصولات
محیط و مکان
نوآوری در خدمات یا محصولات

بهترین آتلیه سمنان واقعا هنرمند ند