1716 بازدید

شرکت فناوری بن یاخته های رویان به عنوان بانک سلول های بنیادی خون بند ناف، زیر مجموعه ای از پژوهشگاه رویان می باشد که نمایندگی را به جهاد دانشگاهی های کشور واگذار کرده است. این مجموعه دارای ۲۸ نمایندگی در کل کشور است؛ که وظیفه‌ی آنها ذخیره سازی خون بند ناف نوزاد در لحظه تولد برای درمان بیماری های صعب العلاج مانند سرطان های خون، تالاسمی، ماژور و … در آینده می باشد.
دفتر نمایندگی بانک خون بند ناف رویان سمنان زیر نظر جهاد دانشگاهی استان سمنان در خرداد ماه سال ١٣٩٢ فعالیت خود را آغاز نموده و مهمترین وظیفه این دفتر اطلاع رسانی، جمع آوری و ارسال نمونه خون بندناف خانواده های متقاضیان سمنانی می باشد. اهم اقدامات دفتر نمایندگی استان سمنان با توجه به برخورداری از نیروی مجرب در زمینه ژنتیک، ارائه مشاوره پزشکی و اطلاع رسانی در خصوص کاربردها و مزایای سلول های بنیادی خون بندناف به مراجعین محترم، برگزاری کلاس های آموزشی پیرامون فواید ذخیره سازی خون بندناف برای مادران باردار و زوجین، برگزاری جلسات توجیهی برای کارمندان ادارات دولتی و اطلاع رسانی از طریق رسانه های جمعی از قبیل مصاحبه با رادیو و تلویزیون، درج خبر در روزنامه های محلی استان و پخش بروشورهای آموزشی در تمامی مطب های زنان زایمان، مطب های رادیولوژی و همچنین نصب فوم بردهای اطلاع رسانی در تمامی کلینیک های زنان و درمانگاه ها می باشد. این دفتر با در اختیار گذاشتن شماره همراه به صورت ٢۴ ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات و نقطه نظرات عموم مردم می باشد.
مادران جهت ذخیره ی خون بندناف نوزاد خود باید در هفته‌ی ۳۶ بارداری به سایت یا به صورت حضوری به نمایندگی ها مراجعه نمایند.

ساعات کاری

شنبه

7:30-15:30

یکشنبه

7:30-15:30

دوشنبه

7:30-15:30

سه شنبه

7:30-15:30

چهارشنبه

7:30-15:30

پنج شنبه

تعطیل

جمعه

تعطیل

جهت مشاهده نقشه بر روی دگمه کلیک کنید

امکانات و خدمات مفید ما

دستگاه پوز

سایر اطلاعات

مدیریت

خانم محیا موسوی

سال تاسیس

1392

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

رفتار کارکنان
کیفیت خدمات یا محصولات
قیمت خدمات یا محصولات
محیط و مکان
نوآوری در خدمات یا محصولات

تایید یا عدم تایید نظرات، طبق قوانین و مقررات سایت انجام خواهد شد.

در حال انتشار...
امتیاز و نظر شما با موفقیت ارسال شد
لطفا همه موارد را تکمیل کنید
Captcha check failed