3999 بازدید

فروشگاه سقف کشسان لابل در سمنان، در زمینه ی طراحی و اجرای انواع سقف های کشسان (لابل) فعالیت می نماید. این مجموعه نمایندگی رسمی شرکت لابل (سقف کشسان) را در استان سمنان دارد.

چرا سقف کشسان لابل:

از مزایای سقف های لابل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • زیبایی منحصر بفرد
  • قابلیت انعکاس و بزرگتر دیده شدن فضا
  • ضد آب و ضد رطوبت، قابل شستشو
  • نصب سریع و تمیز
  • آنتی باکتریال
  • مقاوم در برابر اشتعال
  • برند اروپایی
  • کاملا یکپارچه بدون شبکه بندی
  • قابلیت چاپ انواع طرح و بیش از ۱۵۰ رنگ
  • ضمانت نامه ۱۲ ساله و ۵۰ سال عمر مفید
  • تحمل ۱۵۰ کیلوگرم وزن در هر مترمربع در صورت ریزش آوار

مقاومت بالای این سقف ها در برابر زلزله و آوار نکته ای مهم و قابل تامل است. ویدئو زیر تست مقاومت سقف کشسان لابل را نشان می دهد:

تنوع بالا و طرح های جذاب سقف های لابل هر بیننده ای را مجذوب خود می کند؛ اگر شما هم دوست دارید چند نمونه از سقف های کشسان این مجموعه را ببینید؛ متن زیر را دنبال کنید:

سقف چاپی لابل سمنان:

سقف های کشسان چاپی، یکی از جذاب ترین سقف هایی است که فروشگاه لابل در سمنان ارائه می نماید.اگر به دنبال دکوراسیونی خاص و مدرن هستید؛ به شما پیشنهاد می کنیم؛ حتما سقف های چاپی را بررسی کنید.

سقف چاپی لابل سمنان
سقف چاپی لابل سمنان
سقف چاپی لابل سمنان

سقف های چاپی روی راکر سفید (براق)

سقف چاپی روی راکر سفید لابل سمنان
سقف چاپی روی راکر سفید لابل سمنان
سقف چاپی روی راکر براق لابل سمنان

ویدئو زیر نیز نمونه‌هایی از سقف های چاپی کشسان را نمایش می دهد.

سقف نورگذر یا ترنسپرنت لابل سمنان:

سقف نورگذر یا ترنسپرنت دارای ضخامت ۰٫۱۸ میلیمتریست که این سقف را به نازک ترین سقف در بین انواع متریال کشسان لابل تبدیل می کند. به همین دلیل رشته های LED نصب شده در پشت سقف به خوبی نور خود را در محیط ساطع نموده و نور مورد نیاز محیط به روش نورپردازی بک لایت به راحتی تامین خواهد شد. در محیطی که سقف ترنسپرنت لابل نصب شده است نیازی به لوستر و ابزار روشنایی دیگر وجود ندارد.

سقف کشسان ترنسپرنت
سقف ترنسپرنت سمنان
سقف ترنسپرنت یا نورگذر سمنان

سقف لابل سمنان، این متریال را برای شوروم ها، نمایشگاه های اتوموبیل، سازه های نمایشگاهی، فروشگاه های زنجیره ای بزرگ، فروشگاه جواهر آلات و هر جایی که روشنایی تاثیر به سزایی در فروش محصول دارد؛ توصیه می کند. سقف ترنسپرنت و نور بهترین ترکیب برای محیط تجاری شماست.

سقف کشسان اپلای لابل سمنان:

سقف اپلای جزو زیباترین و پیشرفته ترین تکنولوژی سقف کاذب کششی است. گروه صنعتی لابل مفتخر است؛ تنها ارائه دهنده این نوع سقف کششی در ایران باشد. بدون اغراق سقف اپلای لابل، یکی از زیباترین و نوآورانه ترین انواع سقف کاذب کششی است که می توان آن را در منازل و واحدهای تجاری که دارای سبک طراحی داخلی مدرن و مینیمالیستی هستند، اجرا کرد. سقف کشسان اپلای به دلیل وجود دو پارچه در دو سطح، یک افکت سه بعدی زیبا به نمایش می گذارد. نمایندگی کشسان سمنان نمونه های زیر را اجرا نموده است.

سقف کشسان اپلای سمنان
سقف اپلای سمنان
سقف کشسان اپلای سمنان

سقف کشسان آینه ای لابل سمنان:

به جرات می توان گفت که سقف کشسان یکی از مدرن ترین راه حل ها برای ایجاد تحول و تغییر در دکوراسیون داخلی محل زندگی شما به حساب می آید. مخصوصا اگر کمی خلاقیت به خرج داده و به کمک سقف کشسان و دیوار پوش کشسان طرح و تصویری یکپارچه را در محیط منزل خود پیاده سازی نمایید.

سقف کشسان آینه ای لابل سمنان
سقف کشسان آینه ای لابل سمنان
سقف کشسان آینه ای لابل سمنان

سقف کشسان آینه ای لابل در واقع یک نوع سقف کششی است که به نام سقف کشسان لاکر معروف است. نا گفته نماند که به دلیل انعکاس بالای نور در سقف کششی لاکر ، نیازی چندانی به نورپردازی های داخلی منزل نمی باشد ، و با انعکاس نور داخلی منزل شما توسط سقف کشسان لاکر می توانید در مصرف انرژی صرفه جویی نمایید.
همچنین سقف کشسان لاکر ضد آب بوده و تقطیر ناپذیر است و به همین دلیل در استخرها ، حمام ها کاربرد بسیاری دارد.سقف کشسان لاکر اغلب در مکان هایی که سقف ارتفاع کمی دارد استفاده می شوند ، مخصوصا در دفاتر تجاری که فضاهای کوچکی دارند. از جمله نور پردازی های مناسب سقف کشسان لاکر می توان به فیبر نوری و Swarovski اشاره کرد.

ساعات کاری

شنبه

8:30-13:00

یکشنبه

8:30-13:00

دوشنبه

8:30-13:00

سه شنبه

8:30-13:00

چهارشنبه

8:30-13:00

پنج شنبه

8:30-13:00

جمعه

با هماهنگی قبلی

عصرها از ساعت 16 الی 22 در خدمت مشتریان محترم هستیم.لطفا قبل از مراجعه حضوری، تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاهده نقشه بر روی دگمه کلیک کنید

امکانات و خدمات مفید ما

دستگاه پوز

سایر اطلاعات

مدیریت

آقای فاضلی

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

رفتار کارکنان
کیفیت خدمات یا محصولات
قیمت خدمات یا محصولات
محیط و مکان
نوآوری در خدمات یا محصولات

تایید یا عدم تایید نظرات، طبق قوانین و مقررات سایت انجام خواهد شد.

در حال انتشار...
امتیاز و نظر شما با موفقیت ارسال شد
لطفا همه موارد را تکمیل کنید
Captcha check failed