2638 بازدید

شرکت پنجره تندیس نمای جاودان کویر سمنان، تولید کننده درب و پنجره های upvc با تولید استاندارد در استان سمنان است.

چند سالی میشه که ساختمون های بلند و چند طبقه توی کشورهای جهان جا خوش کردن! ساختمونایی که گاها نمای جذابی توی ذهن ماها دارن و باعث شده توی این صنعت سرمایه گذاری های خفنی انجام بشه و باعث اشتغال زایی بشه و مثل همیشه چین دست پرفروغی در این زمینه داشته باشه!
همه میدونیم که هرچقدر این صنعت رشد کنه˓ تقاضای مردم برای داشتن یه خونه ی بی نقص از هرجهت بیشتر میشه!

خرید پنجره های دوجداره در سمنان
پنجره های دوجداره تندیس نما
خرید پنجره های دوجداره در سمنان

اولین چیزی که وقتی یه ساختمونو میبینیم به چشم میاد˓ طراحی˓ رنگ و نوع پنجره های اون ساختمونه! اخیرا پنجره هایی به اسم UPVC (یو پی وی سی) وارد بازار شدن و جای پنجره های قدیمی تر و گرفتن!
چند سالیم میشه که پنجره های یو پی وی سی چه توی کشور ما و چه کشورهای دیگه؛ پای ثابت تمام برج ها و ساختمونای کوتاه و بلند شدن و دلیلشم اینه که هم عایق گرما و سرما هستن و هم صداهای پر دردسر و شلوغی خیابون توی خونه ها نمیاد و مزاحم یه لقمه! خواب آدم نمیشن!!!

درب و پنجره های UPVC سمنان

پنجره های (یو پی وی سی) از جنس ̎ پلی وینیل کلراید̎ هستن که مثل تمام محصولات بازار که مزایا دارن˓ این پنجره هام مزایا دارن دیگه!

خرید پنجره های دوجداره در سمنان
پنجره های دوجداره تندیس نما
خرید پنجره های دوجداره در سمنان

دوام و استحکامشون بالاس˓ رنگ نمیخواد مگر اینکه مشتری امر بفرمایند! در برابر سرما و گرما و آلودگی و سروصدا˓ عایق خفنی هستن! توی هر مدل هندسی که دلخواه باشه˓ ساخته میشن! بازشوهای متنوعی دارن˓ آتیشم که اصلا نمیگیره و از یراق آلات مختلفی حتی الکترونیکی هم میشه استفاده کرد! فرقی نداره که شمال کشور که اکثرا بارون میاد و یا جنوب کشور که دما به ۶۰ درجه هم میرسه باشین چون متناسب با هرنوع آب و هوایی هستن. مثل پنجره های آلومینیوم و چوبی قدیمی که زمان مادربزرگا و پدربزرگامون بود˓ پوسیده و زنگ زده نمیشن! چیزی که میتونه از همه مهمتر باشه اینه که سرب ندارن و همین باعث سلامت محیط زیست میشه!!!

حالت های زیادی برای باز کردن پنجره ها دارن˓ میتونه ثابت ˓ تک حالته ˓ کلنگی( که بیشتر برای سرویس استفاده میشه)˓ دو حالته ˓ سایبانی ˓ فرانسوی(۲ لنگه بازشو) ˓ کشویی ˓ قوسی ˓ محوری ˓ فولکس واگنی و آکاردئونی!
پنجره هایی که کشویی هستن بسته به اینکه چه پروفیلی هستن˓ جفت ریل و تک ریل دارن! جفت ریل یعنی از هر دوجهت باز و بسته میشن و تک ریل فقط از یه جهت قابلیت باز شدن داره!
پنجره های (یو پی وی سی) از جنس ̎ پلی وینیل کلراید̎ هستن که مثل تمام محصولات بازار که مزایا دارن˓ این پنجره هام مزایا دارن دیگه!

 لمینت طوسی پنجره
 نموه رنگ های لمینت پنجره در سمنان
 لمینت طرح چوب سمنان

پروفیل های مختلفی از برندهای خوب تا متوسط و گاهی ضعیف توی بازار هستن که برای داشتن یه ساختمون که از همه جهت مجهزه باید از برند خوب و با کیفیت استفاده کرد.
پروفیل ها از ۳ تا گاهی ۵ کانال( بسته به برند پروفیل) وجود داره و هرچی تعداد کانال بیشتر باشه˓ طبیعتا عایق بیشری رو شامل میشه!

پروفیل های ( یو پی وی سی ) بخاطر ترکیب ساختشون که همون پلی وینیل کلراید هست ˓ قالبا سفیدن مگر در صورت خواستار مشتری رنگ میشن که تنوع رنگاش خیلی بالاس چیزی حدود ۱۹۰ رنگ که ضد خشن و تمیزکاریشون راحته.
و اما پروفیل لمینت که اخیرا خیلی مورد توجه معماران قرار گرفته ˓ مزایای توپی داره مثل استحکام بالاتر˓ تمیز کردن راحتتر و ثبات رنگ توی هر شرایط!(لمینت یه ورقه که روی پروفیل با دستگاه فیکس میشه).

از هرچی که بگذریم بحث شیشه خیلی مهمه! شیشه های این پنجره ها از ۲ یا ۳ لایه شیشه که بینشون گاز آرگون و مواد رطوبت گیر داره˓ ساخته میشه تا مثل آینه حموم بخار نکنه!

شرکت پنجره تندیس نما جاودان کویر

شرکت تندیس نما از بهترین تولید کننده های درب و پنجره های (یو پی وی سی) با تولید استاندارد در استان سمنان است.
هر کدوم از افراد این تیم در این زمینه˓ ابتدا بصورت تکی و فول تایم با سابقه چند ساله فعالیت داشتن و تصمیم گرفتن یه تیم متخصص در زمینه خودشون˓ تشکیل بدن و توی این صنعت موفق بشن و سابقه خوبی از خودشون به جا بذارن!
حالا فعالیت های این شرکت توی چه زمینه هاییه؟

  • فعالیت این شرکت تو زمینه تولید پنجره های (یو پی وی سی) و (آلومینیوم)
  • فروش عمده کاشی و سرامیک از بهترین کارخونه های کشور
  • تولید و فروش انواع توری های پلیسه و ثابت (قابل نصب از داخل و بیرون)
  • نمایندگی فروش درب های ضد سرقت توپ!
  • ساخت کانکس

شرکت تندیس نما با در نظر داشتن تمام استانداردها و از همه مهمتر کیفیت و رضایت مشتری هاش˓ تونسته نقش پررنگی توی صنعت پنجره سازی استان سمنان داشته باشه!
این شرکت تولید کننده پنجره های یو پی وی سی˓ با پروفیل های مصرفی وینتک˓ ویستا بست˓ وین کلاس˓ سارالای و پروفیل فنسترمن و هامر که از لحا ظ کیفیت و گالوانیزه˓ وزن˓ استحکام و ثبات رنگ با پروفیل وینتک برابری میکنه˓ هست.
پروفیل های وینتک˓ فنسترمن˓ سارالای˓ هامر و وین کلاس با گاالوانیزه ۲۵/۱ و پروفیل ویستابست با گالوانیزه ۵۰/۱ در دسترسه!(گالوانیزه خیلی مهمه و بعضی از تولید کننده ها از گالوانیزه نامتناسب استفاده میکنن).
یراق آلات پنجره ها ساخت کمپانی های ترک و آلمانیه (ورنه، وی اچ اس، کاله و…)
مسئله مهم توی نصب پنجره هاس که باید به خوبی نصب و با فریم فیکس بشه! شرکت تندیس نما دارای تیم خفن و ماهر توی زمینه نصب و تونسته خیال معمارانو از بابت نصب راحت کنه!
تازه این شرکت توانایی تعویض پنجره های قدیمی غیر عایق رو با پنجره های یو پی وی سی بدون تخریب داره…
مهارت این شرکت در زمینه تولید و نصب استاندارد پنجره˓ تونسته انتخاب خیلی از معماران داخل استان .و خارج از استان باشه
تولیدات این شرکت در زمینه پنجره˓ همه توی کارگاه این شرکت و در زمان مقرر(خوش قولی کادر) و محیط مناسب که از نظر تست صدا˓ عایق- جوش مناسب و تست فشار˓ امتحان میشن˓ باعث جلب رضایت مشتری شده.
تعدادی از کاشی و سرامیک های این مجموعه را در ادامه ببینید:

نمونه کار شرکت تندیس نما
خرید پنجره های دوجداره در سمنان
فروش پنجره دو جداره در سمنان

در کنار تولید پنجره˓ همونطور که قبلا اشاره کردیم˓ این شرکت دستی بر فروش عمده کاشی و سرامیک از بهترین کارخونه های داخل و خارج استان داره. این وسط مسطا بگم که عهده دار نمایندگی فروش درب ضدسرقت برای همه سلیقه ها و تمامی قیمت ها هست!
خلاصه برای خوشگلاسیون کردن خونه هاتون میتونید این تیم حرفه ای و انتخاب و خیال خودتونو از بابت داشتن پنجره های استاندارد و یه خونه ی امن راحت کنید!

نمونه کار شرکت تندیس نما
خرید پنجره های دوجداره در سمنان
فروش پنجره دو جداره در سمنان

“این پنجره های چوبی قدیمی ماله زمان مامان بزرگا و بابا بزرگامونه و نشون میده از اون قدیما پنجره های دوجداره وجود داشته مثه اینکه!
خیلی جذابِ ها!! میتونید صبحا جداره پشتیو باز کنید و منظره سرسبزه بیرونو با یه لیوان چایی ببینید و شبا دوباره ببندینش! به همین راحتی.

شرکت تندیس نما تونسته با به کار بردن پروفیل های استاندارد،شیشه های دوجداره از بهترین کارخونه های تولید شیشه دوجداره داخل استان سمنان و شیشه های دکوراتیو از خارج استان و چیزی که برای هر سازنده ای خیلی مهمه یعنی خوش قولی؛ نظر سازنده های داخل استان سمنان و خارج استان سمنان رو جلب کنه و توانایی های خودشو بیشتر به نمایش بذاره!
تازه اگه بخوایید پنجره هاتون طرح پنجره های سنتی با شیشه های رنگی داشته باشه،این شرکت توانایی ساخت این پنجره هارو با پروفیل های UPVC رو داره و میتونه طرح دلخواهتونو براتون بسازه و خونه و محل کارتونو خوشگلاسیون کنه!

امکانات شرکت تندیس نما سمنان:

  • تا ۳ تا بهار بعد از خریدتون، خدمات پس از فروش دارن که به صورت رایگان انجام میشه.
  • تا یک بهار بعد از خریدتون، اگر برای پنجره هاتون اشکال فنی پیش بیاد (رگلاژ، بخار گرفتگی شیشه‌ها) رایگان تعویض می شوند.
  • اعتبار پیش فاکتور شون ۵ روزس و تا به تایید مشتری نرسه، پیش پرداختی نمی گیرن.
  • ارسال رایگان و امکان اعلام نمایندگی به سراسر کشور هم یکی دیگر از امکانات این شرکته.
  • تازه اگر از این شرکت خرید نکرده باشین و مشکلی برای پنجره هاتون پیش بیاد. این شرکت آماده خدمت رسانی به شماست که البته این کار هزینه داره.
فروش مجازی
نحوه سفارش نحوه ارسال
تماس با تلفن های زیر رایگان

ساعات کاری

شنبه

8:30-14:30

یکشنبه

8:30-14:30

دوشنبه

8:30-14:30

سه شنبه

8:30-14:30

چهارشنبه

8:30-14:30

پنج شنبه

8:30-14:30

جمعه

تعطیل

در صورت هماهنگی قبلی مجموعه روزهای تعطیل باز خواهد شد .

جهت مشاهده نقشه بر روی دگمه کلیک کنید

امکانات و خدمات مفید ما

دستگاه پوز

سایر اطلاعات

مدیریت

آقای مومن آبادی و خانم وهابی

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

رفتار کارکنان
کیفیت خدمات یا محصولات
قیمت خدمات یا محصولات
محیط و مکان
نوآوری در خدمات یا محصولات

تایید یا عدم تایید نظرات، طبق قوانین و مقررات سایت انجام خواهد شد.

در حال انتشار...
امتیاز و نظر شما با موفقیت ارسال شد
لطفا همه موارد را تکمیل کنید
Captcha check failed
احسان ۲۲ شهریور, ۱۴۰۱ ۱۲:۵۲ ب.ظ
رفتار کارکنان
کیفیت خدمات یا محصولات
قیمت خدمات یا محصولات
محیط و مکان
نوآوری در خدمات یا محصولات

خدماتشون عالی بود و به موقع و سر موعد تحویل دادن
قیمت‌ها هم منطقی به نسبت جنس