2326 بازدید

صدا و سیمای مرکز سمنان به عنوان پر مخاطب ترین رسانه گروهی، نقش ممتاز و موثری در هدایت افکار و اذهان جامعه و تبلیغ و گسترش ارزشهای اتقلابی برعهده دارد. همه آحاد اجتماعی با هر سطح سواد و هرنوع دیدگاهی مخاطب این وسیله ارتباطی هستند و کمابیش از آن استفاده می کنند.
صدا و سیمای مرکز سمنان در سال ۱۳۵۵ کار خود را ابتدا با دو فرستنده رادیویی به قدرت ۱۰کیلو وات (سمنان) و یک کیلووات (دامغان) شروع کرد؛ که به عنوان رله برنامه­ های شبکه سراسری بود و به تدریج بردامنه این فعالیت ها افزوده گردید.

در بهمن ماه۱۳۶۰ با تشکیل دفتر خبری در شهر سمنان؛ که وظیفه کسب و انعکاس اخبار استان را به عهده داشت، در برخی ایام؛ نظیر ماه مبارک رمضان اقدام به برنامه­ سازی می­ نمود .

پخش صدای مرکز سمنان در روز ۱۳ آبان ۱۳۶۹ باپخش اذان ظهر، فعال شد و در همین تاریخ پخش زنده اخبارمحلی رادیو و نیزاطلاعیه­ های نیم روزی آغازگردید و در همان سال اولین برنامه تولیدی، با عنوان پیک صبحگاهی در دهه مبارک فجر آغاز به کار واحد تولید صدا را به مخاطبان خود نوید داد.

پخش سیمای مرکز سمنان در تاریخ ۳/ ۶/ ۱۳۷۰ با پخش مستقیم مراسم افتتاح و نیز اخبار محلی فعالیت خود را آغاز نمود و از اول آذر ماه ۱۳۷۰ با پخش اذان محلی و آگهی­ های بازرگانی این فعالیت گسترش پیدا کرد. به تدریج تلاش مدیران موجب گردید پخش اولین برنامه تولیدی شبکه محلی مرکز در تاریخ ۵/ ۴/ ۱۳۷۱ آغازشود.

سر انجام به دنبال سیاست ­های سازمان صدا و سیما جهت گسترش شبکه­ های استانی صداوسیما در مراکز، شبکه استانی صدا در تاریخ ۷/ ۶/ ۸۱ و شبکه استانی سیما در تاریخ ۳۰/ ۱۱/ ۸۱ افتتاح گردید و از آن زمان تا کنون با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر همکاران موفقیت های مهمی در تولیدات فاخر به دست آورده است.

ساعات کاری

شنبه

7:30-14:30

یکشنبه

7:30-14:30

دوشنبه

7:30-14:30

سه شنبه

7:30-14:30

چهارشنبه

7:30-14:30

پنج شنبه

7:30-14:30

جمعه

تعطیل

ساعت مراجعات بخش اداری

اطلاعات تماس

آدرس

ایران- سمنان- بلوار معلم

جهت مشاهده نقشه بر روی دگمه کلیک کنید

امکانات و خدمات مفید ما

پارکینگ

سایر اطلاعات

مدیریت

حجت الاسلام مصطفی توکلیان

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

رفتار کارکنان
کیفیت خدمات یا محصولات
قیمت خدمات یا محصولات
محیط و مکان
نوآوری در خدمات یا محصولات

تایید یا عدم تایید نظرات، طبق قوانین و مقررات سایت انجام خواهد شد.

در حال انتشار...
امتیاز و نظر شما با موفقیت ارسال شد
لطفا همه موارد را تکمیل کنید
Captcha check failed