2739 بازدید

مجموعه ورزشی کارگران شهرستان سمنان یکی از مکانهای بزرگ فرهنگی وورزشی استان سمنان وکشور محسوب میشود که از لحاظ جغرافیایی دربهترین نقطه شهرسمنان واقع شده است ، از نظر مساحت دارای ۱۱ هکتار زمین بوده که در جنب میدان استاندارد و مصلای سمنان و در مسیر جاده اصلی سمنان ودامغان بناء شده است . این مکان در چهار فاز ساخته شده:
فاز اول : آن با ساخت دیوارهای اطراف مجموعه ،زمینهای چمن شماره یک و دو،مکانهای روباز ورزشی وسرویسهای بهداشتی بود که در سال ۷۲ توسط وزیر وقت جناب آقای حسین کمالی به بهره برداری رسید . فاز دوم : مجموعه ورزشی کارگران سمنان ، ساخت سالن ورزشی سرپوشیده چند منظوره بابعاد (۴۸*۴۰) بود که بعداٌ بنام شهدای کارگر نامگذاری شد این مکان ورزشی در سال ۷۹ توسط وزیر وقت جناب آقای حسین کمالی افتتاح گردید .
فاز سوم: مجموعه ، ساخت استخر سرپوشیده بود که استخر نور نام گذاری شد این استخر بابعاد (۴۸*۲۵)با امکانات مناسب شامل جکوزی ،سونا ودارای سالن الحاقی بمساحت ۷۰۰ متر مربع میباشد ،ضمنا استخر مذکور درسال۸۵ توسط وزیر وقت جناب آقای جهرمی افتتاح شد.
فاز چهارم : سالن ورزشی چند منظوره بانوان بابعاد ۲۵*۴۸ بود این سالن ورزشی دارای سالن الحاقی بدنسازی ورختکن وسرویسهای بهداشتی میباشد، ضمناٌ سالن مذکور برای بانوان پیش بینی شده که بنام کوثر نامگذاری شد که در سال ۸۹ توسط جناب آقای شیخ اسلامی به بهره برداری رسید .
فاز پنجم : اداره امور ورزشی سمنان بمنظور استفاده بهینه وبلااستفاده از زمینهای مجموعه ورزشی کارگران سمنان با مشارکت بخش خصوصی اقدام به واگذاری زمین نیمه چمن و خاکی شماره ۲ مجموعه ورزشی مذکور را به یکی از پیمانکاران نمود ونامبرده در نظرداردبه ساخت ۴ قطعه زمین تنیس، مینی تنیس خاکی و آسفالتی و یک سایت زمین گلف با شش کورس برای ورزشکاران علاقمند به این رشته ورزشی بالاخص کارگران عزیز نماید . ضمناٌ فاز اول این پروژه در ضلع جنوب شرقی مجموعه ورزشی مذکور با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال آغاز شده و انشاءا… در دهه مبارک فجر ۹۳ به بهره برداری رسیده است. شایان ذکر است این اعتبار توسط باشگاه فرهنگی، ورزشی پارت تأمین شده است و فاز دوم آن شامل کافی شاپ، کافی نت و کلاسهای آموزشی در ادامه، تکمیل و انجام خواهد شد

اطلاعات تماس

آدرس

ایران-سمنان-بلوار امیرکبیر-شهرک فرهنگیان

جهت مشاهده نقشه بر روی دگمه کلیک کنید

سایر اطلاعات

سال تاسیس

1372

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

رفتار کارکنان
کیفیت خدمات یا محصولات
قیمت خدمات یا محصولات
محیط و مکان
نوآوری در خدمات یا محصولات

تایید یا عدم تایید نظرات، طبق قوانین و مقررات سایت انجام خواهد شد.

در حال انتشار...
امتیاز و نظر شما با موفقیت ارسال شد
لطفا همه موارد را تکمیل کنید
Captcha check failed