194 بازدید

فاطمه نجار، استاد کارورز مربیان، مربی درجه دو بدنسازی و فیتنس و سی ایکس و اسپینینگ و … در سمنان بصورت خصوصی و نیمه خصوصی و عمومی در کنار شماست تا به بهترین شکل به تناسب اندام برسید.
اگر می خواهید تناسب اندام و یک بدن جمع و جور داشته باشید. بهتر است سراغ تمرینات فیتنس بروید. در این نوع ورزش علاوه بر افزایش امادگی جسمانی؛ می توان چربی ها را تا حد بسیار زیادی از بین برد.تمرینات فیتنس پرفشارو با شدت بالا نیستند و در کنار رژیم غذایی مناسب به تناسب اندام و کاهش توده چربی خواهید رسید .ابزار مورد استفاده در فیتنس استپ ، کش، دمبل، هالتر، وزن بدن و در صورت لزوم از بند تی ار ایکس می باشد
اما اگر به دنبال اندام زیبا و تراشیده هستید به شما بدنسازی رو پیشنهاد میکنم و این باور اشتباه که اندام زنان در رشته بدنسازی مانند مردان عضلانی می شود را فراموش کنید ؛ بدلیل اینکه میزان تستوسترون و هورمون های غالب مردانه در بدن زنان بسیار کمتر از مردان است، بدن زنان هرگز در حالت عادی مانند مردان حجیم و عضلانی نمی شود.
بدنسازی چربی های اضافی بدن را حذف و برتوده عضلانی شما می افزاید و این یعنی قدرت عضلانی و سلامت جسمانی بهتر که با افزایش سن کاهش پیدا می کند.
از اینرو سرمایه گذاری و ورزش زیر نظر یک مربی مجرب شما را از انواع درد و مشکلات مفصلی در سنین بالا ایمن میکند و به اصلاح ساختار بدنی شما کمک می کند.

اطلاعات تماس

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

رفتار کارکنان
کیفیت خدمات یا محصولات
قیمت خدمات یا محصولات
محیط و مکان
نوآوری در خدمات یا محصولات

تایید یا عدم تایید نظرات، طبق قوانین و مقررات سایت انجام خواهد شد.

در حال انتشار...
امتیاز و نظر شما با موفقیت ارسال شد
لطفا همه موارد را تکمیل کنید
Captcha check failed