2322 بازدید

موسسه نیکوکاری مهد کرامت بر اساس آموزه های دین مبین اسلام مبنی بر کرامت و عزت انسان ها، به منظور یاری رساندن به اقشار مختلف جامعه به ویژه محرومان، نیازمندان و بیماران، حمایت از کودکان بی بضاعت، معلولین و سالمندان فعالیت خود را از تاریخ دهم اردیبهشت ۱۳۸۷ به عنوان یک سازمان مردم نهاد در سمنان آغاز نمود.

این ساختمان در زمینی به مساحت ۱۱۱۹ متر مربع در بلوار حکیم الهی (حکیم الهی ۱۶) در ۶ طبقه و زیربنایی بالغ بر ۴۰۵۲ متر مربع احداث شده است. طبقه همکف این ساختمان شامل ۱۱ باب مغازه است که با اهداف اقتصادی و حمایتی ایجاد شده است. سه طبقه از این ساختمان به امور پزشکی و اداری اختصاص دارد و موسسه با نگاهی فرهنگی یک طبقه از این ساختمان را به کتابخانه و امور فرهنگی اختصاص داده است. همچنین سالن کنفرانس موسسه با اهداف آموزشی و فرهنگی در طبقه آخر این ساختمان ساخته شده است.

از جمله اهداف موسسه:
این مرکز تلاش کرده است؛ با تمرکز فعالیت های تشخیصی و درمانی از مراجعه متعدد بیماران به مراکز چشم پزشکی بکاهد و در عین حال با کیفیت ترین خدمات تشخیصی درمانی چشم را با استفاده از پیشرفته ترین فناوری و تجهیزات روز دنیای چشم پزشکی با قیمت مناسب ارائه دهد.

ارائه خدمات برتر، تسریع در مراحل تشخیص و درمان و قیمت مناسب خدمات باعث گرایش مردم به این مرکز شده است به نحوی که آوازه این مرکز در دیگر شهرها و استان ها به ویژه استان های همجوار پیچیده و امروزه از افتخارات این مرکز است که بسیاری از هموطنان عزیر این مرکز را برای انجام خدمات تشخیصی درمانی چشم بر­می­گزینند.

کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی مهدکرامت بیش از ۵۰ خدمت تشخیصی، درمانی و پاراکلینیکی را در محیطی متفاوت به بیماران محترم ارائه می دهد.

مرکز مطالعاتی و کتابخانه ایران شناسی مهدکرامت، برای کمک به اقشار مختلف جامعه، و با هدف ارتقاء فرهنگی کشور و کمک به پژوهشگران حوزه علوم انسانی، با حمایت مادی و معنوی خانواده شهیدان عباس و علی علومی، در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ افتتاح شد.

ساعات کاری

شنبه

8:00-14:30

یکشنبه

8:00-14:30

دوشنبه

8:00-14:30

سه شنبه

8:00-14:30

چهارشنبه

8:00-14:30

پنج شنبه

8:00-14:30

جمعه

تعطیل

اطلاعات تماس

آدرس

ایران- سمنان- محلات- بلوار حکیم الهی- نبش حکیم الهی 16

آدرس ایمیل
جهت مشاهده نقشه بر روی دگمه کلیک کنید

سایر اطلاعات

سال تاسیس

1387

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

رفتار کارکنان
کیفیت خدمات یا محصولات
قیمت خدمات یا محصولات
محیط و مکان
نوآوری در خدمات یا محصولات

تایید یا عدم تایید نظرات، طبق قوانین و مقررات سایت انجام خواهد شد.

در حال انتشار...
امتیاز و نظر شما با موفقیت ارسال شد
لطفا همه موارد را تکمیل کنید
Captcha check failed