باشگاه شهرداری سمنان تا مهر تاسیس می‌شود

سمنان– ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر سمنان با اشاره به اهمیت گسترش ورزش و نشاط در جامعه، گفت: باشگاه شهرداری سمنان تا مهر ۹۸ تاسیس و راه‌اندازی می‌شود.
سید مسعود سیادتی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا-سمنان بیان کرد: تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی شهردای به تصویب شورای اسلامی شهر سمنان رسیده است و مراحل راه‌اندازی آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های تعریف شده برای این باشگاه درگذشته در سازمان فرهنگی و ورزشی انجام می‌شد، ولی اهمیت مباحث فرهنگی و ورزشی در شهر سمنان، ضرورت تاسیس چنین باشگاهی را افزایش داد.

سیادتی از اختصاص هفت میلیارد ریال به تیم والیبال ساحلی استان سمنان خبر داد و گفت: این مبلغ مصوب شورای اسلامی شهر است و به منظور حضور این تیم در لیگ برتر کشور در نظرگرفته شده است.

وی افزود: حمایت از ورزش و ورزشکاران سمنانی از اولویت‌های شورای اسلامی این شهر است و همه دستگاه‌ها باید در حد توان، به گسترش و تقویت ورزش در میان شهروندان کمک کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان، بر توسعه مکان‌های مختلف ورزشی تاکید کرد و گفت: زمین‌های ورزشی در بوستان‌ها و محله‌ها برای دسترسی آسان‌تر شهروندان باید بیشتر شود.