بزرگترین نمایشگاه فرهنگی و ورزشی استان سمنان برگزار می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از بزرگترین نمایشگاه فرهنگی و ورزشی در استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ؛ مجتبی جانعلی در شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: با توجه به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه ورزش همگانی و به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ، امسال بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی با پیش بینی حضور بیش از پنج هزارنفر از ورزشکاران در بیش از حداقل ۱۰۰ غرفه در حوزه ورزش و حوزه جوانان و همچنین ادارات همکار در چهار بخش ورزش های همگانی مخصوص خانواده ها، ورزش های قهرمانی ، ورزش های مهیج و فرهنگی و جوانان در پارک شقایق شهرستان سمنان برگزار خواهد شد.
مجتبی جانعلی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه توسعه ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و افزایش شور و نشاط در استان سمنان اظهار داشت : در این نمایشگاه خانواده ها نیز با رشته های مختلف ورزشی از نزدیک آشنا شده و برای تشویق فرزندان خود به ورزش ترغیب می شوند.
وی به بخش ورزش های مهیج نمایشگاه اشاره کرد و گفت: بخش موتور سواری با موتورهای سنگین و تریال و برگزاری مسابقه قوی ترین مردان از قسمتهای مهیج این نمایشگاه است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت : در این نمایشگاه ورزشکاران به طور همزمان به حرکات ورزشی پرداخته و در کنار آن غرفه های ژیمناستیک، اسکیت ، پینت بال، رزمی، والیبال، کشتی، بدمینتون، شطرنج، وزنه برداری، کاراته، تکواندو، کیک بوکسینگ، ووشو، هندبال، سوارکاری، دوچرخه سواری(تریال)،همگانی، فوتبال، ورزشهای سنتی و بازیهای بومی محلی، اتومبیلرانی و… آماده بازدید ورزش دوستان خواهد شد.
وی در پایان از کلیه هیئت‌های ورزشی ، سازمانهای مردم نهاد ، ورزشکاران، جوانان و نوجوانان پرشور استان و همچنین کلیه دستگاه‌های اجرایی و امنیتی خواست که نیروهای خود را بسیج نموده و در برگزاری هرچه باشکوه تر این نمایشگاه، اداره کل ورزش و جوانان استان را یاری نمایند.
این نمایشگاه از تاریخ ۲ لغایت ۵ شهریورماه برپا خواهد بود.