رعدوبرق، رگبار و باد شدید سمنان را در برمی‌گیرد

سرپرست اداره کل هواشناسی استان سمنان با اشاره به وضعیت جوی این استان در روزهای آینده گفت: رعدوبرق، رگبار و وزش باد شدید در راه استان سمنان است.
به گزارش مرآت، ایرج مصطفوی اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی به آسمان این استان اظهار داشت: این سامانه بارشی تا روز پنج‌شنبه در آسمان این استان فعال است.
وی با بیان اینکه این سامانه بارشی در برخی روزها با شدت بیشتری فعالیت می‌کند افزود: فعالیت این سامانه بارشی امروز و فردا فعالیت بیشتری داشته و سبب تغییرات جوی در آسمان استان می‌شود.
سرپرست اداره کل هواشناسی استان سمنان خاطرنشان کرد: این سامانه بارشی سبب بارش باران، رگبار ، رعدوبرق در آسمان استان می‌شود.
مصطفوی با بیان اینکه وزش باد نسبتاً شدید از دیگری پدیده‌های جوی برای اسمان استان سمنان است تصریح کرد: وزش باد شدید ، بارش باران، رگبار و رعدوبرق بیشتر در نواحی شمالی و ارتفاعات استان سمنان پیش‌بینی می‌شود.
وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی سبب کاهش محسوس دما در استان سمنان نیز می‌شود گفت: دمای هوا بین تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.
سرپرست اداره کل هواشناسی استان سمنان در شبانه‌روز گذشته رضوان با ۱۰ درجه بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان و آرادان با ۳۵ درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان سمنان گزارش‌شده است.