نخستین شب قدر در سمنان

آئین معنوی احیای نخستین شب قدر با حضور گسترده و پرشور مردم خداجوی سراسر استان سمنان در مساجد، تکایا، بقاع متبرکه، حسینیه‌ها و دیگر اماکن مذهبی این استان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، نخستین شب قدر در استان سمنان در حالی برگزار شد که همه مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه مملو از مردمی بود که به نیت اجابت آمده بودند.
مردم استان سمنان در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، با حضور گسترده و پرشور در مساجد و حسینیه‌ها و نیز بقاع متبرکه این استان، ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت بار دیگر به اثبات رساندند.
جای‌جای استان سمنان شب گذشته شاهد حضور پرشور و گسترده مردم مؤمن و عاشقان امیرالمؤمنین (ع) بود که خالصانه آمده بودند تا به درگاه الهی پناه ببرند.
دیشب و در نخستین شب قدر، نجوای «الهی العفو» مردم استان سمنان به آسمان رسید و گویی که درودیوار این استان نیز آنان را در این ذکر یاری می‌کرد.
دیشب به هرکجا که سر می‌زدی، نشانی از خدا در آن می‌یافتی و مردمی که به امید بخشش خدای خود، شب را بانوای «العفو» به سحر رساندند.
حضور اقشار مختلف مردمی در نخستین شب احیای ماه مبارک رمضان از نکات مهم و برجسته مراسم‌های این شب بود؛ به‌طوری‌که جوانان و نوجوانان استان سمنان همراه دیگر اقشار در سنین مختلف، حضوری پرشور و پررنگ در این آئین‌ها داشتند.
دیشب همه‌ شب‌زنده‌داران دعا کردند؛ همه رفع مشکلات خود را از خدا طلب کردند؛ اما یک خواسته در صدر همه دعاهای مردم در استان سمنان مانند همه مردم بیداردل کشور وجود داشت و آن، تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت بود.