آزمون ادواری سنجش مهارت در ۱۶۷ حرفه استان سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری ایرنا، علیرضا ذوالفقاریان، رییس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره‌کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: آزمون ادواری سنجش مهارت در ۱۶۷ حرفه در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، مهدیشهر و میامی برگزار می‌شود.

علیرضا ذوالفقاریان روز چهارشنبه به رسانه ها افزود: ثبت نام آزمون‌های ادواری سنجش مهارت همزمان با سراسر کشور در استان به صورت اینترنتی از ۹ آذرماه آغاز شد و تا چهاردهم همین ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: متقاضیان شرکت در آزمون ادواری سنجش مهارت می‌توانند پس از دریافت دفترچه و کارت اعتباری از طریق پایگاه اینترنتی http://advari.irantvto.ir برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند.

ذوالفقاریان با تاکید بر ضرورت دانلود و مطالعه دفترچه راهنما گفت : ضرورت دارد متقاضیان هنگام ثبت‌نام و در انتخاب حرفه‌ها، به پیش نیازها و نیز حرفه‌های قابل اجرا در استان سمنان و شهر محل سکونت خود دقت کنند.

وی خاطرنشان کرد : متقاضیان ثبت نام خود را سریع‌تر انجام دهند و این امر را به ساعات پایانی موکول نکنند تا با اطمینان خاطر بیشتری موفق به انجام فرآیند ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری شوند.

رییس اداره سنجش و ارزشیابی مهارت اداره‌کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان یادآور شد: آزمون ادواری در تاریخ ۲۷ آذرماه به صورت برخط همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد و در صورت تغییر تاریخ آزمون به دلیل محدودیت‌های کرونایی، اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان