اهدای ۱۰۲۰۰ نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند سمنان

مهدی کاشفی، جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان گفت: ۱۰‌هزار و ۲۰۰ بسته نوشت افزار و ۲۱۰ دستگاه تبلت در ماه‌های مهر و شهریور بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شد.

به گزارش ایرنا، مهدی کاشفی شامگاه یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: ارزش هر بسته نوشت‌افزار توزیع شده بین دانش‌آموزان نیازمند استان سمنان بیش از چهار میلیون ریال بود.
اقلام توزیع شده بین جامعه هدف به همت سپاه، گروه های جهادی، اقشار مختلف بسیج، پایگاه های مقاومت، خیران و کمک های مردمی تهیه شده است.
تمام اقلام بسته نوشت افزار توزیع شده در بین دانش آموزان از تولیدات ملی و استانی بود.
سپاه و بسیج خلق‌کننده حماسه‌های بی‌بدیل و تئوری خدمت بی‌منت به ولی‌نعمتان خود یعنی همان مردم هستند.
تشکیل قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نشان از عزم جدی سپاه برای رفع فقر و محرومیت بوده و این قرارگاه محرومیت زدایی را به یک ماموریت برای خود تبدیل کرده است.
جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان با تأکید بر اینکه دشمن بر روی بخش‌هایی که تولید فقر و محرومیت می‌کند تمرکز کرده و به دنبال بزرگ نمایی مشکلات در برخی از بخش‌ها است، اظهار داشت: کارجهادی برای خدمت به نیازمندان و آسیب دیدگان راهکار خنثی‌سازی دسیسه دشمنان است.
سپاه و بسیج از همه توان برای خدمت به نیازمندان و به خصوص آسیب دیدگان از کرونا در این دوران استفاده کرده و روند خدمت رسانی ادامه دار خواهد بود.
جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان با بیان اینکه سپاه و بسیج میدان دار عملیات محرومیت ‌زدایی و مبارزه با فقر هستند تصریح کرد: یکی از مهمترین عرصه های کار جهادی امروز مقابله با فقر و محرومیت بوده و نیاز است در این راه همه وارد میدان شوند.