ترسناک ترین نقطه در ایران را بشناسید! /گزارش تصویری

منطقه ای به اسم ریگ جن یا کویر ریگ جن که شگفت انگیزترین، ترسناک ترین و اسرار آمیزترین منطقه ایرانه و با باتلاق های زیاد و خطرناکی که داره، هر موجود زنده ای رو از بین میبره!.

منطقه ای به اسم ریگ جن یا کویر ریگ جن که شگفت انگیزترین، ترسناک ترین و اسرار آمیزترین منطقه ایرانه و با باتلاق های زیاد و خطرناکی که داره، هر موجود زنده ای رو از بین میبره!.
خیلی قبل ها اتفاق ها و رویدادهایی تو این منطقه رخ داده بوده که هنوز که هنوزه بدون جواب و توجیه نشده باقی مونده. وسیع بودن منطقه ای کویری و نبودن چشمه یا چاه آب هم باعث شدن تا اینجا لقب ترسناک ترین نقطه ایران و همین طور صعب العبورترین منطقه رو به خودش اختصاص بده.
یه سری از محلی های منطقه بر این اعتقاد دارن که کویر ریگ جن نفرین شده است و ارواح پلید و شیاطین بهش حکومت می کنن و باعث میشن تا هر کسی که به این منطقه پا میزاره زنده نمونه و ناپدید بشه.
جدا از این اعتقادات فرو رفتن تو گل و لجن هم به تنهایی از خطرناک ترین و ترسناک ترین اتفاق هایی که ممکنه برای هر کسی پیش بیاد. به همین دلیله که هیچکس جرات سفر به ریگ جن و کشف راز این سرزمین نفرین شده رو نداشته.
ولی با تمام این گفته ها یک سری از محققان اروپایی تمام حرف ها و اعتقادات مردم رو نشنیده گرفتن و به ریگ جن سفر کردن تا بتونن از نزدیک شاهد لمس ترسناک ترین نقطه و همین طور مثلث برمودای ایران بشن و رازهارو کشف کنن.
همیشه سفر به منطقه های بکر و دست نخورده همراه با هیجان هایی که قراره طول سفر وجود داشته باشه موضوعیه که باعث میشه یاد فیلم های مستند بیوفتین و از سفر به این نقطه ها صرف نظر کنین.اما هستن افرادی که دنبال کنکاش و ماجراجویی ان و دوست دارن دست کم برای یک بار که شده سفر به مناطق بکر و پر هیجان رو تجربه کنن.
اگه شما هم جز اون دسته افراد ماجراجو و کنجکاو هستین و دوست دارین به مثلث برمودای ایران و کشف رازهایی که بین رمل هاش پنهان کرده سفر کنین، شنیدن اسم ریگ جن به تنهایی می تونه هیجان سفر رو براتون ایجاد کنه فقط حواستون باشه از بلد محلی کمک بگیرین چون تنها محلی ها هستن که می تونن تو شرایط سخت کمک و راهنماییتون کنن.
یادتونم باشه که به اندازه ۱۵ روز آب، غذا و بنزین ذخیره داشته باشین تا توی دردسر نیوفتین.
ریگ جن منطقه‌ای کویری و پر از تپه‌های شنی و اطراف آن دارای باتلاق‌های نمکی است. این کویر در جنوب غربی و غرب دشت کویر، جنوب سمنان، جنوب شرق گرمسار، شرق پارک ملی کویر، شمال انارک و غرب جندق قرار گرفته است و وسعت تقریبی آن ۳۸۰۰ کیلومتر مربع است. هیچ گونه چشمه یا چاه آبی در این منطقه وجود ندارد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان