توزیع سبد غذایی بین نیازمندان سمنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد قوسی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: خیران و نیکوکاران با پهن کردن سفره‌های اطعام در حسینیه‌ها، تکایا و مساجد در ماه محرم و تهیه سبدهای غذایی به کمک به نیازمندان شتافتند.
وی با اشاره به تهیه و توزیع غذای گرم و مواد خوراکی نظیر برنج ، گوشت و روغن بین نیازمندان گفت : مردم نیکوکاران استان امسال برای اجرای این طرح یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک کردند.
قوسی به مشارکت ابراهیم امیرآبادیان خیر دامغانی در طرح احسان حسینی در همه شهرستان‌های استان سمنان اشاره کرد و گفت: این خیر علاوه بر کمک‌های نقدی، سهم تشویقی ۳۰ درصدی به ازای کمک‌های جمع‌آوری‌شده در هر شهرستان را نیز تقبل کرده است.
همچنین نیکوکاران با پرداخت هزینه های پخت غذای گرم در هر شهر ، ۷۲ دیگ غذا را برای اطعام نیازمندان و سوگواران حسینی به راه انداختند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی # ۰۲۳*۸۸۷۷* به ساده‌ترین شکل ممکن و با تلفن همراه خود در طرح «احسان حسینی» کمک کنند، افزود:واریز به‌به حساب بانک صادرات به شماره ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و کارت‌ بانکی ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۷۶۹۸۴ ، کمک‌های نقدی خود را برای طرح احسان حسینی واریز کنند.