سامانه بارشی از سمنان خارج می شود و دما تا ۶ درجه کاهش می‌یابد

سامانه بارشی از سمنان خارج می شود و دما تا ۶ درجه کاهش می‌یابد
مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: با خروج سامانه بارشی از چهارشنبه شب، دمای هوا از روز پنجشنبه دوم دی ۹۵ تا ۶ درجه سانتی گراد کاهش می یابد.

به گزارش قومس، غلامرضا حسنی غربا روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: سامانه بارشی که سه شنبه شب باعث بارش برف در بیشتر نقاط استان سمنان شد، امشب از آسمان استان خارج می شود.
وی با اشاره به اینکه این سامانه امشب از شرق استان سمنان خارج می شود و ممکن است در این بخش از استان بارش هایی داشته باشد، گفت: امشب در شهر سمنان مه آلودگی پراکنده پیش بینی می شود و بارندگی نخواهیم داشت.
غربا با اشاره به خروج این سامانه بارشی از استان سمنان گفت: پیش بینی می شود از روز پنجشنبه بین ۲ تا ۶ درجه سانتی گراد دمای هوا کاهش یابد.
مدیرکل هواشناسی استان سمنان یادآور شد: بیشترین برف در استان سه شنبه شب در ده صوفیان شهرستان مهدیشهر به ۳۰ سانتی متر رسید و در بسطام ، نردین و شهمیرزاد نیز ۲۰ سانتی متر برف بارید.
وی ادامه داد: در دیباج ۱۷، در کلاته ۱۶، در قلعه نوخرقان و فولادمحله ۱۵ سانتی متر برف بارید و در شهرهای سمنان ۲٫۵، در شاهرود ۹ و در دامغان هشت سانتی متر برف بارید.
غربا خاطرنشان کرد: میزان بارش باران نیز در شب گذشته در استان سمنان در ایوانکی به میزان ۳٫۲، در بیارجمند ۲٫۱ و در حسینیان یک میلیمتر بود و باد در بیشترین سرعت در شهمیرزاد به ۳۶ کیلومتر بر ساعت رسید.
وی ادامه داد: سه شنبه شب شهمیرزاد با ۶ درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقطه استان سمنان بود.
مدیرکل هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه دمای هوای شهر سمنان در حال حاضر یک درجه سانتی گراد است، گفت: شب گذشته دمای هوای این شهر به صفر درجه سانتی گراد رسید.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان