فعالیت ۱۶پایگاه ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان سمنان در نوروز ۹۶

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی استان سمنان از فعالیت ۱۶پایگاه ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در سال ۱۳۹۶ خبر داد.

حسین گلهاشم با اشاره به اسکان نوروزی فرهنگیان در سال ۱۳۹۶ اظهار کرد: در ایام عید نوروز پیش رو شانزده پایگاه ستاد اسکان فرهنگیان در مناطق مختلف استان فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه این ۱۶ پایگاه در مناطق استان ایجاد شده تصریح کرد: سه پایگاه از این ۱۶ پایگاه در شهرستان شاهرود، دو پایگاه در شهرستان سمنان، دو پایگاه در شهرستان گرمسار، دو پایگاه در منطقه امیرآباد و در، شهرستان‌های دامغان، آرادان،میامی،مهدیشهر،سرخه و منطقه بیارجمند و بسطام نیز هرکدام یک پایگاه آماده پذیرایی و خدمات‌دهی به میهمانان و گردشگران در نوروز امسال است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی استان سمنان با بیان اینکه ستادمرکزی اداره کل در شهر سمنان نیز آماده پذیرش میهمان است افزود: تلاش ما بر این است که در نوروز خدمات باکیفیتی به مسافران و گردشگران ارائه شود زوار رضوی و گردشگران با خاطره خوبی از استان سمنان عازم شهرهای خود شوند.

گلهاشم از آمادگی کامل آموزش و پرورش استان برای ارائه خدمات سفر به مسافران خبر داد و منان خاطرنشان کرد: در نوروز ۱۳۹۶، ۲۶۰ مدرسه و یک هزار و ۸۶۸ کلاس در استان برای اسکان نوروزی فرهنگیان تجهیز شده‌اند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان