محدودیت تردد شبانه در سمنان همچنان ادامه دارد

سرهنگ موسی بزرگی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: محدودیت‌های تردد شبانه در تمامی شهرهای استان از ساعت ۲۲ الی سه بامداد همچنان به قوت خود باقی است و اخبار فضای مجازی با موضوع رفع این محدودیت صحت ندارد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ موسی بزرگی روز یکشنبه به رسانه ها در سمنان افزود: محدودیت های تردد شبانه همچنان در استان سمنان ادامه دارد و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

با توجه به انتشار اخبار ضد و نقیض در فضای مجازی و ایجاد ابهام برای شهروندان در رابطه با رفع محدودیت‌های تردد شبانه، بنا به تمهیدات اتخاذ شده محدودیت‌های تردد شبانه در کلیه شهرهای استان سمنان از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان به قوت خود باقی است.

پلیس سمنان برابر روال گذشته با استفاده از ظرفیت سامانه های هوشمند و تیم‌های گشت فعال شبانه مستقر در نقاط تعیین شده با رعایت ملاحظات ابلاغی، نسبت به اعمال محدودیت‌های تردد شبانه اقدام و با متخلفان برابر قانون با اعمال جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برخورد می کند.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی سامانه ماسک وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی، شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان گرمسار و مهدیشهر در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های سرخه، آرادان و میامی زرد کرونایی هستند.