ممنوعیت تفرج در بوستان های سمنان در سیزده بدر

‍ حسن سعدالدین مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری و عضو کمیته بازرسی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا اظهار کرد: با توجه به خطر همه گیری کووید۱۹، امسال در روز طبیعت، دورهمی در بوستان هاو فضاهای سبز ممنوع است.

وی از ابلاغ دستور العمل جدید ستاد استانی مقابله با کرونا توسط جانشین رئیس ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان و معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری سمنان به دستگاه های اجرایی استان خبر داد و افزود: در این دستورالعمل به ممنوع بودن برگزاری دورهمی در بوستان ها و فضای سبز در روز طبیعت و ممنوع بودن دید و بازدید مدیران دستگاه های اجرایی با یکدیگر برای تبریک سال جدید تاکید شده است.

وی با بیان اینکه آموزش مدیران و رابطان دستگاه های اجرایی از مهمترین اهداف حضور بازرسان در دستگاه های اجرایی است به بازرسی ها از ادارات استان پرداخت و تصریح کرد: در سال گذشته ۷۰۰ مورد بازرسی از ادارات استان سمنان صورت گرفته است.

سعدالدین با بیان اینکه همچنان ماسک زدن در ادارات اجباری است ادامه داد: در سال گذشته ۳۵ اکیپ بازرسی توسط دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان از دستگاه های اجرایی بازرسی کردند که از این تعداد ۵۳۰ مورد به صورت حضوری و ۱۷۰ مورد به صورت تلفنی بوده است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه فعالیت های خوبی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در ادارات استان انجام شده است. با اجرای دستور العمل های ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان شمار فوتی کارکنان در ادارات بسیار کم بود.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد مردم این استان دستور العمل ها را رعایت می کنند اظهار کرد: باید تلاش بیشتری را برای سلامت مردم به انجام رسانیم .

وی بر لزوم بازنگری در تمام دستور العمل های ستاد مبارزه با کرونا استان تاکید و تصریح کرد: دستگاه های اجرایی ملزم هستند در هر شرایطی بهترین خدمات را به ارباب رجوع ارائه دهند.

سعدالدین با بیان اینکه افرادی که ماسک ندارند ویا به بیماری کرونا مبتلا هستند نباید وارد ادارات شوند گفت: ساعت تردد شبانه از ۹ به ۱۰شب تغییر پیدا کرده است.‌

عضو ستاد مقابله با کرونا استان گفت: از ۱۰ شب تا ۳ صبح محدودیت تردد وجود دارد و برگه های تردد فقط برای موارد اضطراری داده می شود.