همایش اولیای دانش‌آموزان کلاس اولی در سمنان برگزار می‌شود

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان از برگزاری همایش اولیای دانش‌آموزان کلاس اولی در این شهرستان خبر داد.

لیدا زنگیان در آستانه سال تحصیلی جدید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده در معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان سمنان به منظور ساماندهی مدارس ابتدایی و تسهیل در امور مربوط به معلمان و دانش‌آموزان این مقطع تحصیلی اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، همایش والدین دانش‌آموزان کلاس اولی در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این همایش مطابق با برنامه سالانه و با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار خواهد شد و مرکز مشاوره پیوند، انجمن اولیا و مربیان و معاونت آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان برای برگزاری آن همکاری می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان اضافه کرد: برگزاری همایش اولیای دانش‌آموزان کلاس اولی در این شهرستان به مدیران مدارس اطلاع‌رسانی شده است تا خانواده‌ها را در جریان قرار دهند و در این مراسم حضور پیدا کنند.

زنگیان، توجیه برنامه‌های آموزش و پرورش در دوره ابتدایی، برقراری ارتباط نزدیک‌تر با خانواده‌های دانش‌آموزان کلاس اولی، آشنایی والدین با فضای مدرسه، تشریح موارد قانونی و انضباطی مدارس، تبیین مباحث روان‌شناختی در ارتباط با ورود به مدرسه و … از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان