۵ مورد از پرفروش ترین کتاب‌های سال ۹۸

انسان‌ها از کتاب خواندن هدف‌های مختلفی دارند عده‌ای بخاطر تحصیل یا بخاطر شغل و یا بعنوان گذراندن وقت این کار را انجام میدهمد، و لی در حقیقت مطالعه کتاب از کار‌هایی است که منفعت‌های بسیاری برای سلامتی دارد.

اگر کار روزمره شما کتاب خواندن نیست حداقل بعنوان گذران وقت از آن استفاده کنید، مثلا همانطوریکه تلویزیون می‌بینید به فیلم نگاه میکنید قسمتی از وقت خود را نیز به کتاب اختصاص بدهید.

آن‌هایی که عاشق کتاب هستند سعی می‌کنند با بقیه آدم‌ها اتصال کتابی پیدا کنند، مثلا به دیگران کتاب توصیه کنند و اغلب هم از کتاب خانه خودشان، کتاب قرض می‌دهند. طبیعی هم هست که وقتی موضوعی باعث حس خوبی در شما می‌شود، بخواهید این حس خوب را به دیگران انتقال دهید و آن‌ها را در خوشی تان شریک کنید.
کتاب خواندن حتی از فعالیت‌های محبوبی مانند گوش دادن به موسیقی، لذت بردن از یک فنجان چای یا قهوه و قدم زدن، در حفظ آرامش هنگام مواجهه با مشکلات و مقابله با استرس بسیار مؤثرتر است.

در اینجا قصد داریم تا ۵ مورد از پرفروش ترین کتاب‌های سال ۹۸ که از دیدگاه خوانندگان کتاب محبوب هستند را به شما معرفی کنیم.

کتاب خودت باش دختر

کتاب خودت باش دختر
این کتاب اثر ریچل هالیس است و به موضوع خود شناسی زنان و دختران می‌پردازد و خوانندگان را ترغیب می‌کند تا از باورهای محدود کننده‌ی خود فراتر بروند و از ذهنیت قدرتمند‌تر در زندگی استقبال کنند. میلیون‌ها نفر از زنان و دختران در سراسر جهان، با نقاب زدن و دروغ گفتن به خود در زندگی محصور شد‌ه‌اند. اما آنها در حقیقت باید با یک واقعیت روبرو شوند، که تنها فردی که می‌تواند کنترل زندگی آنها را به دست بگیرد، خود حقیقی‌‌شان است.

 

 

 

کتاب ملت عشق

کتاب ملت عشق
چهل قاعده عشق که به نام ملت عشق نیز شناخته می‌شود، توسط نویسنده فرانسوی متولد ترکیه «الیف شافاک» نوشته شده است. این رمان که پرفروش‌ترین کتاب تاریخ ترکیه به حساب می‌آید، اثری برگرفته از ارتباط عرفانی بین شمس تبریزی و مولانا است که به صورت دو داستان موازی و در هم تنیده روایت می‌شود. بطن اصلی کتاب حول موضوع عشق و نقش آن در دنیای مدرن امروز نسبت به گذشته می‌نگرد و چنان آن را از غرب به شرق گسترش می‌دهد که به زندگی رنگ و بویی عرفانی و زاییده شده از عشق می‌دهد. اینکه چگونه قطعه سنگی کوچک، برکه‌ای راکد و خاموش را به تلاطم و جنبش وا می‌دارد.

 

 

کتاب چهار اثر فلورانس

کتاب ۴ اثر فلورانس اسکاول شین به جرئت یکی از معدود کتبی در دنیاست که می‌تواند برای افرادی که به دنبال یک شروع جدید هستند، سازنده و مؤثر واقع شود. رمان اسکاول شین را می توانیم به عنوان یکی از موفق‌ترین کتبی که درزمینهٔ قانون جذب و موفقیت نوشته شده معرفی کنیم. در سراسر داستان های کتاب چهار اثر فلورانس حتی با شروع در جملات اول، می توان به خوبی متوجه بیان صمیمانه و گیرای این نویسنده آمریکایی شد که این ویژگی را تا آخرین جملات کتاب ۴ اثر فلورانس به خوبی حس خواهید کرد.

 

 


کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب اثر دارن هادردی از اصول اساسی برای دستاورد‌های مهم تجاری، و روابط استفاده می‌کند. این کتاب به صورت گام به گام به شما این امکان را می‌دهد تا موفقیت خود را چندین برابر کنید، پیشرفت خود را ترسیم کنید و به هر آرزویی که می‌خواهید برسید.اگر در خصوص داشتن یک زندگی خارق‌العاده مصمم هستید، می‌توانید از قدرت این کتاب، به موفقیت مورد نظر خوب برسید.

 

 

کتاب بهترین سال زندگی تو
این کتاب اثری از دارن هاردی است که با موضوع تغییر سبک زندگی و مدیریت شخصی به همراه نکات کلیدی، به خوانندگان خود در رسیدن به اهداف کمک می‌کند. آیا در طول زندگی دچار نا‌امیدی شده‌اید و یا به طور مداوم به این فکر می‌کنید که شاید اگر بهتر عملکرد می‌کردید نتیجه‌ی بهتری به دست می‌آوردید؟ آیا در خصوص آینده‌ی شغلی خود نگران هستید؟ و …

خوانندگانی که دچار این شرایط هستند می‌توانند با مطالعه‌ی راهکار‌های این کتاب، شرایط معقولی را برای خود ایجاد کنند. اگر به دنبال تغییر بزرگ در سال‌های پیش‌رو هستید، اکنون زمان آن فرا رسیده است که کمی متفاوت‌تر از قبل عمل کنید.