۸مرکز جامع سلامت در استان سمنان پذیرای افراد مشکوک به کرونا

به گزارش خبرگزاری ایرنا، نوید دانایی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: هشت مرکز منتخب جامع سلامت در شهرستان‌های استان تحت پوشش این دانشگاه آماده پذیرش و بررسی پزشکی افراد مشکوک به کرونا هستند.

نوید دانایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: با توجه به افزایش مجدد شیوع بیماری کووید١٩ و برای افزایش میزان رضایتمندی و کیفیت ارائه خدمات بهداشتی و تسهیل در امر بیماریابی به موقع و همچنین آموزش، اطلاع رسانی و ارائه خدمات بهداشتی بهتر، در تمام مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مراکز منتخب جهت مراجعه افراد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا فعال است.
وی ادامه داد: سمنان، مهدیشهر، گرمسار، آرادان، سرخه و دامغان مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی استان سمنان هستند که در این ۶ شهرستان و شهرهای شهمیرزاد در شهرستان مهدیشهر و ایوانکی در گرمسار مراکز خدمات جامع سلامت منتخب کووید١٩فعال است.
وی اضافه کرد: کسانی که دارای علائم مشکوک به ابتلا به کرونا مانند سرفه، تب بالا و تنگی نفس هستند، می توانند با مراجعه به مراکز منتخب کووید-١٩ و معاینه توسط پزشک، از آخرین وضعیت جسمانی خود مطلع شوند.
دانایی بیان کرد: مرکز منتخب کووید ۱۹ در شهرستان سمنان در کنار مرکز خدمات جامع سلامت ۱۷ شهریور واقع در میدان ابوذر آماده ارایه خدمات به شهروندان است.
وی یادآور شد: مرکز منتخب کووید١٩ در شهمیرزاد واقع در میدان امام(ره)، بالاتر از شهرداری خیابان فیاض‌بخش، در شهرستان دامغان مرکز سیدالشهدا(ع)واقع در میدان دانشگاه ابتدای شهرک گلستان و در شهرستان سرخه واقع در طبقه اول شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان آماده ارائه خدمات است.
وی تصریح کرد: مرکز منتخب کوید ۱۹ شهید تبیانیان در شهرستان مهدیشهر واقع در جنب شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، درآرادان واقع در مرکز خدمات جامع سلامت آرادان، مرکز منتخب کووید ۱۹ شماره ۲ شهری در شهرستان گرمسار واقع در در خیابان ١٧ شهریور روبه‌روی استخر طوسی و مرکز منتخب کووید ۱۹ درمان بستر ایوانکی واقع در میدان امام علی(ع)، خیابان امامزاده فعال است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان اظهار داشت: پذیرش در مراکز منتخب کووید١٩ در ایوانکی، سرخه و شهمیرزاد به صورت شبانه‌روزی است و در دیگر مناطق ۱۲ ساعته فعال بوده و افراد می‌توانند از ساعت هشت تا ۲۰ برای دریافت خدمات به این مراکز مراجعه کنند.

به گفته ظهر دیروز سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با فوت ۴۲۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۳۶ هزار و ۱۶۰ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

لینک های مرتبط:
سیر صعودی ابتلا به کرونا در استان سمنان
محدودیت های شدید کرونایی در ۳ شهرستان استان سمنان
استان سمنان کماکان در وضعیت قرمز شیوع کرونا

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان