آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان سمنان وجود دارد

مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری سمنان با اشاره به وجود زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان گفت: آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان سمنان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سعید متقی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان سمنان که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد با بیان اینکه آمادگی لازم در استان برای اجرای انتخابات الکترونیکی وجود دارد اظهار داشت: تلاش لازم برای تحقق اجرای الکترونیکی انتخابات در استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخابات مطلوب در استان سمنان گفت: در صورت محقق نشدن اجرای انتخابات الکترونیکی سازوکار و دستورالعمل‌های دیگری برای اجرای انتخابات فراهم است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری سمنان با بیان اینکه استان سمنان از نظر داشتن زیرساخت‌های اینترنتی و ارتباطی دارای رتبه برتری در کشور است خاطرنشان کرد: استان سمنان بعد از استان تهران ازلحاظ زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنتی قرار دارد و تلاش می‌شود با استفاده درست از این امکانات زمینه برگزاری انتخابات مطلوب در استان فراهم شود.

متقی با بیان اینکه باید زمینه حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات فراهم شود افزود: در استان سمنان آمادگی لازم از نظر زیرساختی برای برگزاری انتخابات پیش رو فراهم‌شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای برگزاری انتخابات افزود: در حال حاضر اعضای ستاد انتخابات و کمیته‌های مربوط مشخص‌شده و این افراد در حال فراگیری آموزش برای اجرای درست و مطلوب انتخابات هستند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات استانداری سمنان به دیگر اقدامات انجام‌شده برای برگزاری انتخابات در استان سمنان اشاره کرد و افزود: تلاش می‌شود با اجرای کارگاه‌های آموزشی افراد و دستگاه‌های برگزار کننده انتخابات مهارت‌های لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات را بیاموزند و همچنین از افرادی که در انتخابات پیشین موفق بوده و توانمندی لازم را نیز داشتند استفاده می‌شود.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان