استان سمنان به مقصد گردشگری تبدیل شود

استاندار سمنان گفت: باید تلاش شود با معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری متعدد استان زمینه جذب گردشگر در استان‌ سمنان فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمدرضا خباز در آئین افتتاح جشنواره جشنواره فولکلور البرزنشینان با بیان اینکه جوانان نیاز به شادی و نشاط دارند اظهار داشت: حاکمیت اسلامی باید زمینه شادی برای جوانان را در یک حد معقول ایجاد کند.

استاندار سمنان با اشاره به برخی مزایای برگزاری جشنواره فولکلور البرزنشینان گفت: باید ظرفیت‌های گردشگری البرزنشینان در این جشنواره معرفی شود.

خباز با اشاره به وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری متعدد در استان‌های البرز نشین خاطرنشان کرد: باید تلاش شود با معرفی این ظرفیت‌ها زمینه جذب گردشگر در این استان‌ها فراهم شود.

وی با اشاره به پتانسیل‌های استان سمنان در بخش گردشگری گفت: استان سمنان پتانسیل‌های فراوانی برای جذب گردشگر دارد و در این زمینه باید برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد تا این استان از معبر به مقصد گردشگری تبدیل شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: سالانه بیست میلیون مسافر از محورهای استان سمنان به مقصد زیارت امام رضا(ع) راهی مشهد مقدس می‌شوند لذا ضرورت دارد برنامه‌ریزی لازم برای استفاده درست و مناسب از این فرصت صورت گیرد تا گردشگری در استان سمنان افزایش یابد و این استان از معبر به مقصد گردشگری تبدیل شود.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان