استان سمنان میزبان دو کاروان از خدام حرم مطهر رضوی (ع) است

مسئول اجرایی جشن‌های زیر سایه خورشید در استان سمنان گفت: استان سمنان میزبان دو کاروان از خدام حرم مطهر رضوی (ع) است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید ترحمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار داشت: بیست و هشتم و سی‌ام تیرماه یکی از کاروان‌های خادمان در سمنان حضور دارد.

وی با بیان اینکه این کاروان فردا به شهرستان سرخه می‌رود تصریح کرد: یکشنبه سی و یکم تیرماه و دوشنبه یک مردادماه این کاروان میهمان مردم دامغان می‌شود.

مسئول اجرایی جشن‌های زیر سایه خورشید در استان سمنان با اشاره به برنامه‌های کاروان خادمان حرم مطهر رضوی (ع) خاطرنشان کرد: دوم و سوم مردادماه این کاروان به شهرستان شاهرود سفر می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه کاروان دوم خادمان حرم مطهر رضوی در شهرهای غربی استان سمنان حضور خواهند داشت اعلام کرد: مهدی‌شهری‌ها بیست و هشتم و بیست و نهم تیرماه میزبان کاروان خادمان حرم مطهر رضوی هستند.

ترحمی با بیان اینکه سی‌ام تیرماه این کاروان به شهرستان گرمسار سفر می‌کند اذعان کرد: سی و یکم تیرماه میهمان آرادانی تا هستند و یکم تا سوم مردادماه این کاروان به شهرستان میامی می‌روند.وی ابراز داشت: مهم‌ترین برنامه‌های این کاروان‌های خدام حرم مطهر رضوی استقبال مردمی، دیدار با ائمه جمعه، عیادت از بیماران است.

مسئول اجرایی جشن‌های زیر سایه خورشید در استان سمنان اذعان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و بازدید از اماکن و بقاع متبرکه، بازدید از کارخانه‌های شرکت‌های تولید داخلی و دیدار با مردم در مناطق محروم از دیگر برنامه‌های کاروان خادمان حرم مطهر رضوی (ع) است.

وی با بیان اینکه ترویج زیارت از راه دور و توجه به مردم مناطق محروم از مهم‌ترین رویکردهای جشن‌های زیر سایه خورشید است اعلام کرد: کاروان خدام حرم مطهر رضوی از ۲۰ روستای منطقه محروم استان سمنان بازدید می‌کنند.