اعزام ورزشکاران سمنانی به مسابقات بیس بال غرب آسیا

۳ ورزشکار سمنانی به سیزدهمین دوره مسابقات بیس بال غرب آسیا که در شهر اسلام آباد پایتخت پاکستان برگزار می شود اعزام شدند.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، تیم ملی بیس بال جمهوری اسلامی ایران با حضور ورزشکاران سمنان برای شرکت در سیزدهمین دور رقابت های غرب آسیا وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان میزبان این دور از رقابت ها شد.

گفتنی است ، اسلام آباد روزهای هفتم تا یازدهم اسفندماه سال جاری میزبان تیم های ملی ایران، عراق، هند، نپال و سریلانکا خواهد بود.

تیم ملی کشورمان در گروه دوم این رقابت ها با تیم های هند و سریلانکا هم گروه است و مردان بیس بال ایران روز هفتم اسفند در مقابل هند و روز هشتم اسفند نیز مقابل سریلانکا قرار می گیرند.

در گروه یک این رقابت ها هم تیم های پاکستان، نپال و عراق با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دو تیم برتر هر گروه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست خواهند آورد.

تیم ملی بیس بال جمهور اسلامی با عضویت سه نفر از بازیکنان استان سمنان به نام رجبعلی برزگر ، مجتبی گردان و محمد مهدی کمالی در مسابقات کاپ غرب آسیا حضور دارد.

شایان ذکر است ، هدایت تیم ملی بیس بال کشورمان بر عهده ‘رافائل لامس کابررا’ از اسپانیا است که هموطنش ‘مارک خوانده خوزه’ و امیر بختیاری لقب به عنوان کمک مربی او را یاری می‌کنند.

در دوازدهمین دور رقابت های بیس بال غرب آسیا که اسفند ماه سال ۱۳۹۳ به میزبانی پاکستان برگزار شد، تیم کشورمان نایب قهرمان این رقابت ها شد و تیم کشور میزبان عنوان قهرمانی را از آن خود ساخت.

گفتنی است ، سیزدهمین دوره مسابقات بیس بال غرب آسیا ۵ تا ۱۰ اسفندماه سال جاری در شهر اسلام آباد پایتخت پاکستان برگزار می شود.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان