افتتاح صنعت خودروسازی در سمنان  با حضور رئیس جمهور

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۶ طرح بزرگ صنعتی و تولیدی استان سمنان با سرمایه‌گذاری ۱۳هزار و ۶۷۱میلیارد ریالی در استان سمنان در آستانه بهره برداری کامل قرار دارد که ان شاءالله با حضور رئیس جمهور انجام خواهد شد.
به گزارش شاخه طوبی به نقل از سمنان لاین بهروز اسودی از سفر معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان سمنان به منظور بازدید از این ۶پروژه مهم صنعتی در استان سمنان خبر داد و گفت: مقدمات افتتاح و بهره‌برداری کامل از این ۶ پروژه و طرح بزرگ صنعتی با حضور معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.

به گزارش سمنان لاین ازایسناوی افزود: یکی از این ۶ پروژه صنعتی، شرکت شکوفا بهداشت آرین با سرمایه گذاری بیش از ۱۹۱ میلیارد ریال و در زیربنایی به مساحت بیش از ۱۵هزار متر مربع در شهرک صنعتی ایوانکی واقع شده است، این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه ۸۸ هزار و ۲۵۰ تن انواع شامپو، مایع شیشه پاک کن، مایع دستشویی، مایع ظرف شویی، مایع نرم کننده البسه و الیاف ، مایع لباسشویی، کرم نرم کننده مو، انواع درپوش، و سرپوش پلاستیکی و بطری از پلی اتیلن را دارد، که با راه اندازی این طرح صنعتی زمینه اشتغال بیش از ۱۴۰ نفر در استان فراهم می گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: شرکت شکوفا شیمی آرین نیز با سرمایه گذاری بیش از ۲۱۷ میلیارد ریال و در زیر بنایی به مساحت بیش از ۴۳۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی ایوانکی واقع شده است، این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه ۲۲ هزار و ۹۵۰ تن انواع مواد اولیه محصولات بهداشتی از قبیل اسید سولفونیک ، کوکونات فتی اسید منو اتانول آمید ، سدیم لوریل اتر سولفات و …. را دارد که با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال ۳۵ نفر در استان فراهم خواهد شد.

اسودی افزود: سومین طرح بزرگ صنعتی که امروز معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت از آن بازدید خواهند کرد و به بهره برداری نیز می‌رسد، شرکت صدر رزین خاور با سرمایه گذاری بیش از ۵۵ میلیارد ریال و در زیر بنایی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی گرمسار است، این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه ۲۰ هزار تن شیره استایرن و محصولات اولیه تولید انواع مواد پلاستیکی و لاستیک مصنوعی را دارد، با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال حدود ۳۰ نفر در استان فراهم شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: معاون وزیر صنعت از شرکت فرا برد هوشمند میهن در شهرک صنعتی گرمسار نیز بازدید خواهد کرد، این واحد صنعتی، با سرمایه گذاری بیش از ۸ میلیارد ریال، ظرفیت تولید سالانه ۵هزارعدد کارت شبکه و کنترلی ، ۵۲ هزار دستگاه انواع ترانسمیتر ، کنترل کننده و کلید مینیاتوری را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از واحد تولیدی اتومبیل سازی فردا به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صنعتی و تولیدی دولت تدبیر و امید در استان سمنان یاد کرد و گفت: واحد اتومبیل سازی فردا که قرار است با حضور رئیس محترم جمهوری در اواخر امسال در سمنان افتتاح شود، با سرمایه ای بالغ بر ۷هزار میلیارد ریال در زیربنایی به مساحت ۳۰ هکتار در شهرک صنعتی سمنان واقع شده است، این مجموعه تولیدی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۵ درصد ، ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری کلاس B را دارد، با راه اندازی کامل این واحد تولیدی زمینه اشتغال حدود ۸۵۰ نفر در استان فراهم خواهد شد.

اسودی ادامه داد: معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت از دو واحد بزرگ شرکت آریا ترانسفو شرق و شرکت آریا تراسفو قدرت با سرمایه گذاری به ترتیب ۲۲۰۰ و ۴ هزار میلیارد ریال در شهرک صنعتی شهمیرزاد نیز بازدید خواهد کرد، شرکت آریا ترانسفو شرق ظرفیت تولید سالانه ۳۷ هزار دستگاه انواع تراسفور ماتور توزیع خشک ، روغنی ، کوره القایی و پست برق را دارد، این واحد تولیدی که دارای تکنولوژی و ماشین آلات به روز دنیا از کشور سوییس با دقت و کیفیت بالا و نیز دارای دانش فنی از کشور هلند می باشد توانسته است زمینه اشتغال حدود ۲۰۰ نفر را فراهم کند.

وی افزود: شرکت آریا ترانسفو قدرت نیز با سرمایه‌ای بالغ بر ۴هزار میلیارد ریال در زیربنایی به مساحت ۴۱ هزار متر مربع در شهرک صنعتی شهمیرزاد واقع شده است، این واحد تولیدی با تکنولوژی بالا و ماشین آلات به روز دنیا ظرفیت تولید سالانه ۴۷۰ دستگاه انواع ترانسفور ماتور انتقال ، فوق توزیع ، راکتور و…. را دارد و زمینه اشتغال حدود ۱۷۰ نفر را در استان فراهم کرده است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان