افزایش بودجه استان سمنان در سال ۹۶

بودجه استان سمنان در سال ۹۶ حدود ۹۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ احمد همتی نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه برنامه‌ریزی بودجه استان سمنان از افزایش ۹۰ درصدی بودجه استان سمنان در سال ۹۶ خبر داد و گفت: اصلاح روند توزیع بودجه در شهرستان‌های استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: با این مقدار بودجه استان سمنان و تخصیص ۱۰۰ درصدی این اعتبارات تحول عظیمی در حوزه اقتصادی و پروژه‌های این استان به وجود می‌آید.

همتی با بیان اینکه در سرشماری سال ۹۵ تناقض‌های بسیاری وجود دارد که باید در نتایج آن بازنگری انجام شود تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نظرات و پیشنهاد‌ها خو را برای اعلام ارقام و اعدادی که به واقعیت نزدیک‌تر است اقدام کنند تا در جلسات مربوط به بازنگری سرشماری مطرح و بررسی شود.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با با اشاره به بودجه استان سمنان گفت: بودجه ملی از بودجه استانی جداگانه تصویب و تخصیص می‌شود و همکاری، تعامل و پیگیری دستگاه‌ها می‌تواند در این مسئله مهم اثرگذار باشد تا بتوانیم بخش قابل‌توجهی از بودجه‌ها و اعتبارات دولتی را برای استان سمنان دریافت کنیم.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان