امکان اسکان مسافران تابستانی تا نیمه شهریور در ۶۴مدرسه سمنان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان سمنان از آمادگی ۱۱ پایگاه و ۶۴ مدرسه این استان برای پذیرایی از مسافران تابستانی در استان خبرداد.

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان، عبدالرضا محمودی از آمادگی مراکز اسکان مسافران در این استان خبر داد و افزود: تعداد۶۴ مدرسه، ۴۸۲ کلاس و ۱۱ پایگاه برای پذیرش و اسکان مسافرین فرهنگی و دیگر مسافران و گردشگران در تابستان ۱۳۹۶ درنظر گرفته شده است.

وی درباره وضعیت کلاس‌های در نظر گرفته شده برای اسکان تابستان ۹۶ اظهار کرد: از ۴۸۲ کلاس در نظر گرفته شده، ۶۷کلاس به صورت ویژه، ۳۸۴ کلاس نوع الف ،۳۱کلاس نوع ب تجهیز شده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: اسکان فرهنگیان و مسافران استان سمنان در تابستان ۹۶ از ۲۵ خردادماه آغاز شده و تا نیمه دوم شهریور ماه، کلیه پایگاه‌های اسکان در این استان آماده سرویس دهی و خدمات رسانی به میهمانان و مسافران تابستانی هستند.

محمودی با بیان اینکه مراکز اسکان تابستانی پاسخگوی فرهنگیان و مسافران تابستانی است؛ خاطرنشان کرد: تعداد ۱۲۴ نفر از عوامل اجرایی و همکاران ما نیز در سطح استان و در این مراکز و پایگاه‌ها آماده ارائه خدمات به میهمانان تابستانی هستند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان