افزایش جایگاه های عرضه سوخت استان سمنان در نوروز

به منظور رفاه حال مسافران نوروزی در استان سمنان ، سه جایگاه عرضه سوخت به جاده های استان سمنان افزوده شد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود در جمع خبرنگاران برنامه ها و تمهیدات این شرکت برای ایام نوروز در استان سمنان را اعلام کرد.

سبحان رجب پور گفت: این مراکز شامل جایگاه عرضه بنزین در بسطام، یک جایگاه بنزین و نفت گاز در جاده ایوانکی به آبسرد و یک جایگاه بنزین و نفت گاز در گرمسار است .

وی افزود : ذخیره سازی سازی فرآورده های سوختی، بازدیدهای مستمر در قالب گشت های مشترک از مراکز عرضه فرآورده های سوختی، آمادگی نفتکش ها برای سوخت رسانی و راه اندازی نرم افزار پمپ بنزین یاب برای مسافران نوروزی است .

به گفته رجب پور، در ۱۱ ماهه امسال ۸۲۱ میلیون لیتر انواع فرآروده ای نفتی و ۱۰۶ میلیون متر مکعب گاز سی ان جی در استان سمنان مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال بنزین پنج درصد و CNG دو درصد رشد داشته است.

رجب پور گفت: در چهار سال گذشته ۱۳ باب جایگاه بنزین ونفت گاز و دو جایگاه CNG با ۵۱ نازل با سرمایه گذاری دو میلیارد تومان توسط وزارت نفت و ۲۴ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است.

در استان سمنان دارای ۵۸ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی، ۳۹ جایگاه گاز سی ان جی، ۱۰۶ محل عرضه نفت سفید و نفت گاز روستایی و شش تاسیسات و یک جایگاه گاز مایع فعال است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان