“بازارچه مهر ولایت سمنان” به صورت غیر رسمی افتتاح می شود

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان گفت: به منظور رفاه حال شهروندان سمنانی “بازارچه مهر ولایت” بصورت غیر رسمی افتتاح می شود.

به گزارش مرآت، الیاس افضلی مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان در گفتگو با خبرنگار قومس با اشاره به افتتاح غیر رسمی بازارچه ولایت، گفت: به منظور شناسایی اشکالات احتمالی در این مجموعه، به صورت ابتدایی از این مجموعه بهره برداری می شود و صنوف در آن مستقر می شوند.

وی افزود: بهره برداری نهایی از مجموعه ” بازارچه مهر ولایت سمنان” بعد از مستقر شدن کامل صنوف در یکی از مناسبتهای رسمی انجام می شود.

افضلی اظهار کرد: احداث این مجموعه بر اساس قرداد مابین شهرداری و جمعیت هلال احمر استان سمنان و به منظور احیای مجموعه ورزشی ولایت و تامین اقلام مورد نیاز شهروندان و ورزشکاران، در این منطقه صورت گرفته است.

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان گفت: در مجموعه ی ۶۰۰ متری “بازار چه مهر ولایت سمنان” صنوفی از قبیل گوشت، نان، مرغ، سبزیجات و… جهت پوشش کمبودهای منطقه، دسترسی بهتر و آسانتر مردم و جلوگیری از سفرهای بی مورد شهری مستقر می شوند.

وی در خصوص قیمت های مشخص شده برای ارائه مایحتاج مردم در این بازارچه گفت: قیمت گذاری کالاها در این مجموعه با تخفیف ویژه انجام می شود تا جذابیت لازم برای رغبت شهروندان فراهم شود.

افضلی با بیان اینکه احداث” بازارچه مهر ولایت سمنان” ۵۰۰ میلیون تومان هزینه داشته است، اظهار کرد: بازارچه دیگری با این مشخصات در میدان امام علی(ع) سمنان در حال ساخت است که به زودی به مرحله بهره برداری می رسد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان