“سمنان” میزبان شصتمین مجمع مشورتی شوراهای شهر

رئیس مجمع مشورتی شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور از برگزاری جلسه دیگر مجمع در اواسط اسفندماه (۱۰۰ روز دیگر) در سمنان خبر داد .
به گزارش ایسنا، مهندس محسن هاشمی ز در حاشیه پنجاه و نهمین مجمع مشورتی شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور با بیان اینکه از سال ۸۲ این مجمع مشورتی فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: در این مجمع مشورتی روسای شوراهای مراکز استان‌های کشور حضور دارند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امروز پنجاه و نهمین دوره این مجمع مشورتی در شورای شهر پنجم برگزار شد، گفت: روسای شوراهای مراکز استان‌ها پیشنهادات، انتقادات و نکات مورد تاکید خود برای بهبود اوضاع را اعلام کردند که این مطالب یادداشت شد.

رئیس مجمع مشورتی شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها با بیان اینکه این مجمع دارای چهار کمیسیون است که روسای شوراهای شهر مراکز استان‌ها در آن بنا به تخصص و علاقمندی تقسیم شده‌اند و قرار است تا نکات، پیشنهادات و انتقادات مطرح شده در جلسه امروز در کمیسیون‌ها مطرح شود، گفت: همچنین ۱۰۰ روز دیگر شصتمین مجمع مشورتی به میزبانی سمنان برگزار خواهد شد.

به گفته وی، ۷۰ درصد مردم ایران در شهرها زندگی می‌کنند که مجموعا حدود ۴۰ میلیون نفر می‌شود به همین دلیل شنیدن نقطه نظرات روسای شوراهای شهر این شهرها که به نمایندگی از مردم‌شان حاضر شده‌اند، بسیار مهم است و باید مورد توجه نمایندگان در دولت و مجلس قرار گیرد.

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر دعوت از معاونین رئیس جمهور و روسای سازمان‌ها برای حضور در مجمع مشورتی در راستای حل مشکلات به ایسنا گفت: در گذشته از روسای سازمان‌ها و معاونین و وزرا دعوت می‌شد که در جلسه حضور داشته باشند و حتی تفاهم‌نامه‌ای بین مجمع مشورتی و برخی از سازمان‌ها منعقد شده بود و حتی برخی از مشکلات نیز تا مجمع تشخیص نظام رفته است و ممکن است در این دوره نیز این رویه ادامه داشته باشد

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان