بانوان بد سرپرست در استان سمنان ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان سمنان اظهار داشت: تقویت شاخص‌های حوزه اجتماعی و فرهنگی باید مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: امروز تشکیل کارگروه بازآفرینی مناطق حاشیه‌ای و بافت قدیم با محوریت مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد و جلوگیری از طلاق و دیگر مفاسد و‌ معضلات اجتماعی احساس می‌شود و در این راستا باید ارتباط بین حوزه علمیه و دیگر نهادها و سازمان‌ها همچون سپاه، شهرداری و استانداری تقویت شود.

استاندار سمنان بر ساماندهی بانوان بد سرپرست و بی‌سرپرست و توجه جدی به مسائل مرتبط با حوزه بانوان تأکید کرد و اعلام آمادگی کرد استانداری از محل اعتبارات تحول اجتماعی در این راستا کمک خواهد کرد.
آشناگر بر لزوم وجود طرح اجتماعی و فرهنگی مدون و جامع برای پرداختن به مسائل حوزه بانوان در استان سمنان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه باید حضور بانوان در عرصه‌های مدیریتی استان سمنان پررنگ شود گفت: یکی از نواقص موجود در حوزه مدیریت استان سمنان کمرنگ بودن حضور بانوان است که این نقیصه باید برطرف شود.

استاندار سمنان اظهار داشت: باید بانوان توانمند استان سمنان در حوزه مدیریتی استان سمنان حضوری پررنگ داشته باشند و این مهم موضوعی است که در برنامه‌های استانداری قرار دارد.

آشناگر گفت: استانداری سمنان در صورت وجود طرح، ایده و برنامه‌ای جامع در موضوع مسائل فرهنگی و اجتماعی بانوان از آن حمایت می‌کند مورد و در این راستا از اعتبارات فرهنگی و اجتماعی استانداری بدون هیچ‌گونه نگاه سیاسی و صنفی استفاده خواهد شد.