برخورد پلیس با آلودگی صوتی ستادهای انتخاباتی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سمنان از برخورد پلیس با ستادهای انتخاباتی که آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند خبرداد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسین پیوندی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سمنان گفت : انتظار می‌رود رسانه‌ها در چارچوب قانون در مدت زمان مانده به انتخابات پیش‌رو ضمن دعوت مردم به حضور در انتخابات از هرگونه بداخلاقی در این عرصه اجتناب کنند.

سرهنگ پیوندی تصریح کرد: پلیس موظف به ایجاد آرامش در جامعه است و در صورت تخطی رسانه‌ها، موظف به برخورد بر اساس قوانین موجود است.

وی یادآور شد: در راستای ماموریت‌های پیش‌بینی شده، پلیس در عرصه انتخابات در سه مقطع قبل، حین و پس از برگزاری انتخابات در صحنه حضور دارد و به دنبال سیادت از آراء مردم بر اساس وظایف قانونی خود است.

وی با اشاره به بالا بودن سرعت انتقال داده‌ها از طریق فضای مجازی و سایت‌های خبری گفت: در دسترس بودن مدیران مسوول سایت‌ها و کانال‌های خبری در فضاهای مجازی به این دلیل است که در صورت وقوع یک جرم انتخاباتی در رسانه‌هایشان، بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به جمع‌آوری آن تخلف اقدام کنند.

سرهنگ پیوندی با بیان اینکه پلیس در راستای حفظ آرامش عمومی با متخلفان که سبب آلودگی صوتی می شود برخورد قانونی می‌کند اضافه کرد: ستادهای انتخاباتی نیز ضمن رعایت اصول شهروندی، از هرگونه مزاحمت برای مردم و ساکنین محل استقرارشان، جدا اجتناب کنند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان