برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی بانوان سمنان

خلیل‌الله غزنچای در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در تشریح برنامه‌های هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان، اظهار کرد: جمعه دوم آذرماه مسابقات دوچرخه‌سواری انتخابی استان در بخش بانوان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در شهرستان‌های استان سمنان برای شرکت در این رقابت‌ها آزاد است، ادامه داد: تعداد بانوان دوچرخه‌سوار کم است و به این خاطر برای شهرستان‌ها سقف تعیین نکرده‌ایم و برای حضور ۱۰۰ دوچرخه‌سوار در این رقابت‌ها ظرفیت وجود دارد.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان تأکید کرد: این مسابقات با ساختار انتخابی در رشته‌های کورسی و کوهستان برگزار و نفرات برتر به اردوی تیم ملی معرفی می‌شوند.

غزنچای بیان کرد: در اردو مربیان تیم ملی مشغول تست‌گیری و سنجش دوچرخه‌سواران هستند و اعضای تیم ملی سه ماه آینده به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه چهار دوچرخه‌سوار نوجوان استان سمنان ۳۰ آذرماه به رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر اعزام می‌شوند، اضافه کرد: این رقابت‌ها به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان با بیان اینکه تقویت بخش بانوان از برنامه‌های ویژه ما در مسیر توسعه دوچرخه‌سواری استان است، تصریح کرد: برنامه‌های خوبی هم در این رابطه داریم.

غزنچای با تأکید بر اینکه توجه به استعدادیابی از اولویت‌‌های مهم در استان سمنان است، اظهار کرد: المپیاد استعدادهای برتر میدان محک جدی برای دوچرخه‌سواران استان است.