بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی و اجتماعی سال ۹۸ برگزار خواهد شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی و اجتماعی سال ۹۸ به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در شهرستان سمنان برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مجتبی جانعلی با بیان اینکه این نمایشگاه از تاریخ یکم شهریور ماه همزمان با هفته دولت در پارک شقایق شهرستان سمنان برگزار خواهد شد ، افزود: بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی و اجتماعی سال۹۸ با حضور بیش از۳۰۰۰نفر از ورزشکاران در سه بخش ورزش های همگانی مخصوص خانواده ها، ورزش های قهرمانی و ورزش های مهیج برگزار خواهد شد.
وی در خصوص بخش ورزش های قهرمانی این نمایشگاه افزود: هدف اصلی در این بخش استعداد یابی، آشنایی جوانان و خانواده ها با رشته های مختلف ورزشی است.
جانعلی در ادامه به بخش ورزش های مهیج نمایشگاه اشاره کرد و عنوان داشت: بخش موتور سواری با موتورهای سنگین و تریال و برگزاری مسابقه قوی ترین مردان از قسمت های ورزش های مهیج خواهد بود.
وی اضافه کرد: مسابقات زیبایی، مهارت و اسب سواری ویژه شهروندان استان سمنان برای اولین بار در این نمایشگاه اجرا خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت:در این نمایشگاه ورزشکاران به طور همزمان به حرکات ورزشی پرداخته و در کنار آن غرفه های ژیمناستیک، اسکیت ، پینت بال، رزمی، والیبال، کشتی، بدمینتون، شطرنج، وزنه برداری، کاراته، تکواندو، کیک بوکسینگ، ووشو، هندبال، سوارکاری، دوچرخه سواری(تریال)،همگانی، فوتبال، ورزشهای سنتی و بازیهای بومی محلی، اتومبیلرانی و… آماده بازدید ورزش دوستان خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: تمام این اقدامات در راستای رشد و توسعه ورزش و افزایش شور و نشاط انجام می‌شود تا شاهد رشد روزافزون ورزش در استان سمنان باشیم.
جانعلی در ادامه به غرفه های سازمانهای مردم نهاد در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این غرفه ها با موضوعاتی چون افتتاحیه نمایشگاه عکس جوان، نقاشی و مشاوره کودک، نمایشگاه منتخب عکس مهر محرم، مسابقات بازی های کامپیوتری، آموزش نجوم و رصد ستارگان، نقالی، تعزیه و شبیه خوانی، مشاوره روان شناسی به والدین و زوج های جوان، تئاتر خیابانی، آشنایی با هنرهای نمایشی و دوبله، آشنایی با فرایند ثبت سمن های جوانان، عرضه محصولات فرهنگی و سایر موضوعات دیگر برپا خواهد شد.
وی در ادامه گفت : غرفه های ادارات همکار برای ارائه دستاوردهای خود به مناسبت گرامیداشت هفته دولت نیز در این نمایشگاه برگزار خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان تصریح کرد: که این نمایشگاه در دو بخش از ساعت ۱۸ تاوقت نماز مغرب و عشاء و بخش دوم آن پس از اقامه نماز جماعت با برگزاری جنگ شبانه که با بابرنامه های شاد و مهیج و با حضور ورزشکاران شاخص کشور و استان و همچنین قرعه کشی جوایز ارزنده در این چهار شب در محل نمایشگاه برگزار خواهد شد.
مجتبی جانعلی در پایان ضمن دعوت از کلیه مردم فهیم و شریف استان سمنان جهت بازدید از این نمایشگاه افزود: از کلیه هیئت‌های ورزشی ، سازمانهای مردم نهاد ، ورزشکاران، جوانان و نوجوانان پرشور استان و همچنین کلیه دستگاه‌های اجرایی و امنیتی خواست که نیروهای خود را بسیج نموده و در برگزاری هرچه باشکوه تر این نمایشگاه، اداره کل ورزش وجوانان استان را یاری نمایند.