۶ عنوان برتر جشنواره صداوسیما به سمنان تعلق یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز سمنان، جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صداوسیما، مظهر و نماد شایستگی‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های یک استان در عرصه رسانه دیداری و شنیداری است.

حضور نمایندگانی از همکاران همه مراکز و نمایش ظرفیت‌های یک دوره فعالیت یک‌ساله، این زمینه را فراهم می‌کند تا مراکز استان‌ها از نقاط قوت و ضعف یکدیگر آگاه شده و از مزیت‌های هم بهره ببرند و یک تعامل برنامه‌ای سازنده بین آنها شکل بگیرد که بسیار مفید و مؤثر است.

سیمای مرکز سمنان در بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی استان‌های صداوسیما موفق به دریافت ۶ عنوان جایزه شد.

هنرمندان و آثاری که موفق به دریافت لوح تقدیر و جوایز این جشنواره شدند، عمار خطی بابت تهیه‌کنندگی بهترین فیلم داستانی با عنوان «تمام مریم‌های من»، عباس ایمانیان بابت تهیه‌کنندگی بهترین مستند بخش جنبی دفاع مقدس با عنوان «نامه‌ای از دمشق»، منوچهر صانعی بابت بهترین تدوین برای سریال «قطعه گمشده»، رضا خسروی بابت بهترین موسیقی متن برای سریال «قطعه گمشده»، جواد میرزا آقازاده بابت بهترین طراحی تیتراژ برای سریال «وقت صبح» و اشکان اشتیاق بابت بهترین بازیگر مرد برای سریال «قطعه گمشده» بودند.

در بخش صدا هم از بین ۲۰ اثری که به مرحله نهایی راه یافتند، حمیدرضا کاشی بابت بهترین رادیونمای مراکز برای برنامه «روستا»، ملیحه مرادی‌نسب بابت بهترین تهیه‌کنندگی مراکز برای برنامه «زنده‌باد کودکی» و آزیتا آسودگان بابت بهترین گویندگی مراکز برای برنامه «آرام جان» دیپلم افتخار و جایزه نقدی را از جشنواره بیست و دوم دریافت کردند.

همچنین در بخش پژوهش نیز حمیدرضا کرکه‌آبادی دیپلم افتخار و جایزه نقدی را بابت پژوهش برتر در بخش سیاسی، امنیتی و دفاعی از آن خود کرد.

بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد.