بهره‌برداری از۴۰ پروژه صدا و سیما در سمنان

همزمان با سفر معاون امور استان‌های رسانه ملی به سمنان از۴۰ پروژه فنی، عمرانی و رسانه‌ای در صدا و سیمای مرکز سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان، این پروژه‌ها که با هدف افزایش پوشش دیجیتال در مناطق مختلف استان و افزایش کیفیت انتقال صدا و تصویر اجرا شده است و چهارشنبه بیست و پنجم مرداد، با حضور دکتر علی دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی و دکتر محمدرضا خباز استاندار سمنان در صدا و سیمای مرکز سمنان افتتاح می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: پوشش تلویزیونی دیجیتال TS3 شهرستان‌های سمنان، دامغان، گرمسار و پوشش تلویزیون شهری و روستایی شبکه‌های دیجیتال DVB-T در ۱۱ ایستگاه استان، بازسازی تاسیسات ۳ ایستگاه پر‌قدرت تلویزیونی و ۶ ایستگاه متوسط در سطح استان، بازسازی استودیوی پخش رادیو و نودال دیجیتال مرکز و راه‌اندازی سرورها و استوریج‌های صدا و سیمای مرکز سمنان از مهمترین طرح‌هایی است که با حضور معاون رسانه ملی و استاندار سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

محمد منتظر حجت هزینه اجرای این طرح‌ها را بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: ۴۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از این اعتبار از محل منابع ملی و مابقی از محل منابع استانی تامین شده است. به گفته مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان، با بهره‌برداری از این طرح‌ها علاوه بر افزایش کیفیت تولید و پخش صدا و تصویر، پوشش دیجیتال برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در استان سمنان به ۸۷ درصد پوشش جمعیتی می‌رسد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان