فرماندار سمنان از سامان‌دهی ۲۱۴ پایگاه اوقات فراغت در سمنان خبر داد و گفت: بیش از ۲۰۰۰ برنامه اوقات فراغت در سمنان اجرایی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید عباس دانایی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد سامان‌دهی امور جوانان سمنان اظهار داشت: مقابله با آسیب‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت است.

وی با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان مورد هدف دشمنان در این آسیب‌ها قرار دارند افزود: بیکاری و عدم استفاده صحیح از اوقات فراغت عامل اصلی نفوذ آسیب‌های اجتماعی است.

فرماندار سمنان با تأکید بر اینکه سامان‌دهی برنامه‌های اوقافت فراغت در سمنان در دستور کار است اذعان کرد: ۲۱۴ پایگاه اوقات فراغت در سمنان برای برگزاری برنامه‌ها و کلاس‌های ایام تعطیلات تابستانه اوقات فراغت ساماندهی شده است.

وی با بیان اینکه امسال بالغ‌بر ۲ هزار و ۱۸ برنامه اوقات فراغت در سمنان برنامه‌ریزی‌شده است خاطرنشان کرد: ترویج روحیه امید و نشاط اجتماعی در جامعه از مهم‌ترین اولویت‌های این ستاد در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت است.

دانایی با تأکید بر اینکه بر اینکه اشتغال و مهارت‌آموزی به نوجوانان و جوانان این منطقه در اولویت بعدی ما قرار دارد افزود: تعداد برنامه‌های ستاد اوقات فراغت سمنان در مقایسه با سال گذشته با دو برابر افزایش مواجه شد.

وی ابراز داشت: تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در این برنامه از مهم‌ترین اولویت‌های دولت است و باید برای سوق دادن جوانان نسبت به کسب مهارت‌های شغلی و ایجاد اشتغال و کارآفرینی آن‌ها اقدام کنیم.

فرماندار سمنان با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در سمنان بیان کرد: کشف استعدادها و پرورش آن‌ها در راستای ایجاد اشتغال از اولویت‌های دیگر این ستاد در ایام تابستان است.
به گفته وی برنامه‌های ستاد اوقات فراغت از اواخر خردادماه آغاز شد و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.