تردد در محورهای کوهستانی استان سمنان با زنجیر چرخ

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به وضعیت راه‌های این استان گفت: تردد در محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر استان سمنان با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.
سرهنگ تقی کبیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار داشت: با توجه به تصاویر دوربین‌های نظارتی و همچنین گزارش دریافتی از اداره کل راه و ترابری در حال حاضر تردد در محورهای استان سمنان عادی و روان بوده و تنها محور شاهرود به رامیان «گردنه اولنگ» به علت نبود ایمنی مسدود است.
وی با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوای گردنه آهوان سمنان در محور بین‌المللی تهران ـ مشهد گفت: در این گردنه نیز بوران گزارش شده است.
رئیس پلیس‌راه استان سمنان با بیان اینکه محور شهمیرزاد به فولاد محله و همچنین محور سمنان به فیروزکوه باد و بوران است افزود: تردد در این مسیرها عادی است.
کبیری با بیان اینکه در محور شاهرود به آزادشهر و شاهرود به توسکستان باد و بوران گزارش شده است اضافه کرد: تردد در محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ جلوگیری می‌شود.
وی از رانندگان خواست تا از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت حتماً وسایل و تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.
رئیس پلیس‌راه استان سمنان با بیان اینکه رانندگی در شرایط بارانی و برفی مستلزم رعایت برخی الزامات مهم است تصریح کرد: پلیس راه در همه محورهای مواصلاتی استان سمنان حضور دارد تا امنیت در ترددهای بین شهری این استان به بهترین شکل برقرار باشد.