خرید گچ پلیمری سمنان، مستقیم از کارخانه

گچ پلیمری سیمین سمنان نوعی گچ ساختمانی ضد رطوبت است که بطور کلی در دو مدل پاششی و دستی تولید می شود.
برای تولید این محصول، گچ میکرونیزه ساختمانی با تعدادی افزودنی خاص ترکیب میگردد تا خصوصیات فنی ویزه‌ای همچون مقاومت در برابر رطوبت، ضریب انتقالی حرارتی و ضریب انتقال صوتی کمتر، چسبندگی بالاتر، استحکام بالاتر و … نسبت به گچ معمولی در آن ایجاد گردد.
ضد خشن بودن، ضد ترک بودن، مقاومت بسیار بالاتر و زمان گیرش طولانی تر نسبت به انواع گچ معمولی و قابلیت اجرا بر روی انواع سطوح مختلف با سرعت و دقت بسیار بالا از دیگر ویژگی های مهم این محصول بوده که باعث گردیده این کالا در پروژه های بزرگ و کوچک مورد توجه کارفرمایان قرار گیرد.
همچنین به دلیل کیفیت بالای این محصول، شرایط صادرات این کالا نیز فراهم شده و بازار مناسبی در کشورهای عراق و ترکمنستان برای این امر بوجود آمده است.
در واقع گچ پلیمری گونه‌ای ازگچ های ساختمانی است که در آن افزودنی‌های پلیمری و آهک هیدراته و همچنین ماده معدنی پرلیت موجود است.
ترکیبات موجود در این محصول باعث گردیده که دارای مزایای قابل توجهی مانند قابلیت استفاده در ماشین‌های گچ پاش، زمان گیرش بیشتر نسبت به انوع گچ معمولی، وزن سبکتر و خصوصیات عایق بهتر نسبت به گچ‌های معمولی داشته باشد.
همچنین ویژگی هایی مثل چسبندگی بالا روی سطوح مختلف و استحکام بسیار بالاتر نسبت به گچ معمولی از دیگر خصوصیات این محصولات است.
یکی دیگر از مزایای بسیار خاص و مهم گچ پلیمری پاششی، بالا بردن سرعت اجرای گچ کاری به حدود ۲۵۰ الی ۴۰۰ متر مربع در روز می‌باشد.
گچ پلیمری محصولی افزودنی دار است که دامنه کاربرد گسترده تری نسبت به گچ معمولی دارد. پلیمرهایی که به این محصول اضافه می شوند، غالبا منجر به افزایش مقاومت و سختی گچ در شرایط خاص مانند مواجهه با رطوبت یا گزمای حریق می گردند.

گچ پلیمری سمنان، به قیمت تمام شده تولید در کارخانه از طریق سایت گچ پلیمری سیمین به فروش می رسد.

انواع گچ پلیمری

انواع محصولات دارای پلیمر که ورود آنها به بازار مصرف، در واقع انقلابی در مصرف گچ در صنعت ساختمان بوده است به شرح زیر است:

  • گچ گیپتون
  • گچ ساتن
  • گچ سیوا
  • گچ پاششی
  • بتونه درزگیر
  • بتونه کاسماتیک
  • ماستیک
  • گچ ضدحریق

قیمت گچ پلیمری سمنان

مشتریان محترم از سراسر کشور جهت خرید مستقیم کچ پلیمری از کارخانه تولید کننده واقع در سمنان، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با واحد فروش شرکت گچ سیمین ارتباط بگیرید.