دختران سمنانی پیمان نمادین باحضرت معصومه(س) می‌بندند

همایش دختران شهر اخلاق ۲۵ مرداد ماه به همت شهرداری سمنان برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا منطقه سمنان،مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: همایش “دختران شهر اخلاق” به مناسبت دهه کرامت و در ادام سری برنامه‌های جشنواره فرهنگی اجتماعی “ماه هشتم”، در سمنان برگزار میخواهد شد.
امیر هوشنگ باهنر افزود: در این همایش بزرگ قرار است از دختران نمونه شهر سمنان که در حوزه‌های فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی فعال بوده و دارای مقام و جایگاه ارزنده‌ای هستند تجلیل شود.
به گفته وی دختران عضو تشکل‌های غیردولتی و همچنین جوانان فعال هلال احمر نیز از دیگر دخترانی هستند که در این همایش از آنها تجلیل خواهد شد.
باهنر خاطرنشان کرد: یک چهره سینمایی دختر نیز مهمان ویژه این همایش بزرگ است و علاوه بر آن سخنرانی‌هایی نیز با موضوع دختران و واکاوی مشکلات آنها در همایش ارائه خواهد شد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان از نگارش پیمان‌نامه نمادین دختران سمنانی با حضرت معصومه(س) در حاشیه این همایش خبر داد و افزود: قرار است در بخشی از این همایش دختران سمنانی پیمانی نمادین با حضرت معصومه ببندند تا رفتار و منش این بانوی عالی‌مقام را سرلوحه خود قرار دهند.
وی ضمن دعوت از عموم شهروندان و خصوصا دختران سمنانی برای حضور باشکوه در این همایش، یادآوری کرد: همایش دختران شهر اخلاق ۲۵ مرداد در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان