درخشش تیم دانشگاه سمنان در مسابقه بین‌المللی برنامه‌سازی دانشجویی

به گزارش ایرنا، پرویز کشاورزی، رئیس دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان گفت: جایگاه تیم سه نفره این دانشگاه در بیست‌ودومین مسابقه بین‌المللی برنامه‌سازی دانشجویی نسبت به دور قبلی ۲ پله ارتقا یافت.

به گزارش ایرنا، پرویز کشاورزی روز شنبه به رسانه ها افزود: در پایان بیست‌ودومین مسابقه بین‌المللی برنامه‌سازی دانشجویی تیم دانشگاه سمنان موفق شد با ۲ پله صعود نسبت به سال گذشته، مقام بیست‌ و دوم را در بین ۱۱۸ تیم به دست آورد.

به گفته رئیس دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان، این ارتقاء رتبه با وجود افزایش ۳۸ تیم در تعداد شرکت‌کنندگان مسابقه نسبت به سال گذشته حاصل شد.
وی گفت : بیست‌ودومین مسابقه بین‌المللی برنامه‌سازی دانشجویی با شرکت بیش از ۳۵۰ نفر از بهترین برنامه‌نویسان کشور روزهای دهم و یازدهم دی ۹۹ به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف و به صورت مجازی برگزار شد.
کشاورزی با بیان اینکه در این مسابقه ۱۱۸ تیم سه نفره از ۵۰ دانشگاه داخل کشور به رقابت پرداختند افزود : دانشگاه سمنان نیز با یک تیم سه نفره از دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر شامل محمد باغبان، سپهر نعمت‌اللهی و مسیح خطیب‌زاده به سرپرستی مرتضی دری‌گیو عضو هیات علمی این دانشکده در این دوره از مسابقات بین‌المللی حضور یافت.
دانشگاه سمنان از مراکز علمی برتر کشور در حوزه پژوهش است و ۶ پژوهشگر این دانشگاه، طبق پردازش‌های پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، در بین یک درصد پژوهشگران پراستناد دنیا قرار دارند.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان