دریافت هرگونه وجه نقد برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی غیرمجاز است

سمنان- ایرنا- رئیس آموزش و پرورش شهرستان سمنان گفت : دریافت هر گونه وجه نقد برای ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در مدارس دولتی این شهرستان به جز وجه مربوط به بیمه دانش آموزان و کتاب های درسی غیرمجاز است.

دریافت هرگونه وجه نقد برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی غیرمجاز است.

سعید رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مبلغ بیمه برای هر دانش آموز ۷۵ هزار ریال و هزینه کتاب با توجه به پایه تحصیلی متغیر و به صورت اینترنتی بدون کوچکترین تغییر قیمت خریداری و در مدارس به دانش آموزان تحویل می شود.

وی اظهار داشت: در صورت تمایل و توافق و رضایت خانواده ها در صورت به عضویت در آمدن خانواده ها به انجمن اولیا مربیان ، پرداخت مبلغی به عنوان کمک هزینه مدارس، موردی ندارد.

وی خاطرنشان کرد : مدارس غیردولتی فرزانگان، شاهد، هیات امنایی بر اساس اساسنامه ابلاغیه شهریه سال تحصیلی ۹۷-۹۶ با نصب آن در تابلو اعلانات مدارس و محل دفتر مدیر با رعایت قانون مجاز به دریافت شهریه هستند.

رضایی بیان داشت: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ از روز گذشته سه شنبه هشتم خرداد آغا ز و تا بیستم همین ماه ادامه دارد و پایگاه های سنجش سلامت دانش آموزان از همین روز آغاز به کار و فعالیت آن تا نیمه های شهریور ادامه دارد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سمنان ادامه داد : زمان ثبت نام دوره متوسطه اول از یکم تیر آغاز و تا چهاردهم ادامه دارد و دوره متوسط دوم از هفت تیر آغاز و تا بیستم ماه تیر به پایان می رسد.

هزار مدرسه در استان سمنان فعالیت دارد که از این مقدار ۲۲۶ واحد آموزشی در شهر سمنان مستقر است.
استان سمنان بیش از هشت هزار معلم، ۱۲۵ هزار دانش آموز دارد.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان