سمنان رتبه دوم اشتغال کشور را دارد

استاندار سمنان، گفت: خوشبختانه سمنان، رتبه دوم اشتغال زایی کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمد رضا خباز در کارگروه اشتغال استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه امروز نباید خانواده‌ها انتظار اشتغال پشت میزی و اداری را برای فرزندان خود داشته باشند چرا که این امر از عهده دولت خارج است، گفت : با تلاش های صورت گرفته در راستای صنعت، کشاورزی، تولید داخلی و … در استان طی سال های گذشته برخی از مشکلات اشتغال حل شده است.

وی با بیان اینکه کسب رتبه دوم اشتغال به تنهایی از دست دولت بر نمی آمد، افزود: ایجاد اشتغال واقعیت بسیار دشواری است که نیازمند همراهی همه جانبه تمام دستگاه ها و به خصوص بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار است.

استاندار سمنان تصریح کرد: امروز همه ما باید تلاش کنیم مهارت را در بین جوانان و کشاورزان ارتقا دهیم تا در همین راستا رغبت در انجام کارهای یدی و سپس تولید افزایش پیدا کند که در این صورت می توانیم موفقیت های بیشتری در زمینه اشتغال زایی به دست آوریم.

خباز اظهار داشت: از هر فکر و اندیشه ای که دل در گرو سربلندی کشور و ایجاد اشتغال نسل جوان و اصلاح امور دارد، استقبال می کنیم چرا که شعار سال جاری، اشتغال و تولید است.

وی افزود:سمنان پیشگام دیگر استان های کشور، افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی را شروع کرده و در سال گذشته شش هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا کرده است.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان