دستگاههای اجرایی برای برپایی نمایشگاه توانمندی بانوان سمنان همکاری کنند

سمنان- ایرنا- مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری سمنان گفت: دستگاههای اجرایی برای برپایی نمایشگاه توانمندی بانوان به منظورترویج روحیه کارآفرینی در بین این قشر از جامعه همکاری کنند.

به گزارش ایرنا، زینب کرکه آبادی روز یکشنبه در نشست کارگروه اقتصادی در بخش بانوان استان در سالن کوثر استانداری افزود: برپایی چنین نمایشگاه هایی برای بانوان بخصوص بانوان نیازمند،نه تنها محل فروش محصولات بوده بلکه مکانی برای تبادل افکار، اطلاعات و تجربه ها است.

وی با بیان این که، هدف از برگزاری این نمایشگاه تقویت و ترویج روحیه کار آفرینی در بین بانوان استان است، اظهارداشت: بازاریابی و معرفی محصولات خانگی و صنایع دستی بانوان به منظورایجاد اشتغال از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه توانمندی بانوان استان ،غرفه های مشاوره رایگان در زمینه های سلامت ،روان شناسی و دینی ارایه می شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری سمنان ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی استان و فرمانداری ها به منظور معرفی آداب و رسوم شهرستانها و جاذبه های استانی دراین نمایشگاه شرکت می کنند.

کرکه آبادی با اشاره به برنامه های فرهنگی جانبی در کنار برپایی این نمایشگاه گفت: ایستگاه نقاشی،اجرای برنامه های موسیقی سنتی و بومی و ایستگاه کتاب در راستای محقق شدن ترویج کتاب خوانی در استان، دایر می شود.
وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، کانون پرورشی فکری، حوزه علمیه استان به عنوان دستگاههای همیار، غرفه های مورد نیاز خود را به استانداری اعلام در مدت باقی مانده اغلام کنند.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه توانمندی بانوان استان در ایام الله دهه فجر سال جاری در سمنان برگزار می شود.

درباره بخش تحریریه ویکی سمنان