دمای هوا در سمنان کاهش می‌یابد‌

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه در ۴۸ ساعت آینده دمای هوا در سمنان کاهش می‌باید گفت: هواشناسی برای ارتفاعات شمالی استان وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق را پیش‌بینی کرده است.
غلامرضا حسنی غربا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، هوای این استان از اواخر امروز چهارشنبه تا جمعه، با کاهش نسبی دما، خنک می‌شود.

وی افزود: هواشناسی برای ۲ روز آینده سمنان ، وزش باد شدید همراه با رگبار و رعدوبرق و بارش باران در نقاط شمالی استان سمنان پیش‌بینی کرد.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به اینکه بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، اگرچه امروز دمای هوای در سطح استان بین یک تا سه درجه افزایش داشته اما تا ساعت‌های پایانی امروز تا جمعه کاهش نسبی خواهد یافت.

حسنی غربا اضافه کرد: کمینه و بیشینه دمای شهر سمنان امروز ۲۷ و ۴۰ درجه سانتی‌گراد و برای فردا ۲۷ و ۳۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین سرعت باد در رضوان به ۳۳ کیلومتر رسید خاطرنشان کرد: فولاد محله با ۱۲ درجه سانتی گراد خنک‌ترین و حسینان و ایوانکی با دمای ۴۱ درجه گرم‌ترین نقاط استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته گزارش‌شده است.

به گزارش تسنیم سامانه هوا گوی ۱۳۴ آماده ارائه اطلاعات هواشناسی و پیش‌بینی‌های جوی سمنان در تمام اوقات شبانه‌روز است.